Luringfax Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Tittelen sier det meste. Bruker HDMI kabel. Der ligger problemet. Skejrmen har en vanlig jack utgang på siden, har prøvd å koble grønn analog plugg dings fra høytalersystemet inn i den, men som forventet funket det ikke. Hvordan skal jeg få lyd? På forhånd takk! EDIT: Er det virkelig ingen som vet hvordan dette gjøres? Hadde vært til stor hjelp.. Endret 24. februar 2011 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) en slik og mini jackovergang til dine høytalere hvis de ikke har phono. Endret 24. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Har den. Men vet ikke hvor jeg skal plugge den inn i høytalerene? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) fra phono (som da er rød/hvit) til inngang på høytalere. har du minijack inngang only. så må du ha som jeg sier, en overgang. evt: fra optisk ut til optisk inn på forsterker. Endret 24. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) hmm. jeg har kun en headphones inngangpå mine høytalere.. Når jeg koblet den inn der skjedde det ingenting. Og dessuten har jeg en grønn kabel slengende ut fra høytalersystemet som ikke brukes til noen ting. har en følelse av at den er litt viktig.. Endret 24. februar 2011 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) hmm. jeg har kun en headphones inngangpå mine høytalere.. Når jeg koblet den inn der skjedde det ingenting. Og dessuten har jeg en grønn kabel slengende ut fra høytalersystemet som ikke brukes til noen ting. har en følelse av at den er litt viktig.. grønn kabel er innlyd. dit må du koble deg fra phono. skal finne et bilde....... http://www.cableworld.no/adaptere/audio-adapter/jack-phonoadapter-(2xphono-hunn-til-minijack-hunn).asp fås sikkert på elkjøp også phono kabel: denne var populær før itiden og du eller far din har garantert en i skapet. Endret 24. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Ah takk. det løste problemet mitt. Trodde du mente en slik Endret 24. februar 2011 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) den går også, men da må du enda et adapter mellom "hannjack" til hannjack" Endret 24. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå