lure Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 nå er jeg frustrert og froba... Har en dvd plate som jeg skal ta en backup på. Ingen ting funker. Har prøvd nero, DVD decrypter,dvdshrink... Kansje er det bare meg som er helt håpløs?? Har lest en del på internett om hvordan dette skal gjøres, men det er jo så mye å lese at jeg leser meg "bort" Noen som kan hjelpe meg litt her?? Ville vere evig takknemlig... :oops: :oops: Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvilke plate? Hva skjer? Om du får lest og skrevet den, hva har du prøvd å spille den av med? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvilken versjon av Nero har du da? Jeg har Nero 5.5.10.7 og det funker for meg å brenne dvd. Kanskje du burde oppdatere Nero. Er du sikker på at DVD'n er DVD+R og ikke DVD-R? Har den samme brennern og den tar ikke DVD-R. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 En litt mer spesifikk feilmelding hadde nok vært nyttig, "Det virker ikke" er ikke helt tilstrekkelig for å si noe om problemet. Det sagt, NEC er hysterisk kresen på media - hva slags plate bruker du? Billige merker som SmartBuy o.l. er det overhengende sannsynlig at denne brenneren ikke tar. Lenke til kommentar
lure Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg bruker Sony dvd+r,120min,47gb.. Men har bare en demo av nero, kan det brukes?? Den dvd jeg skal ta backup fra er for stor til og få på en dvd plate,har da brukt dvd shrink og dvddecrypter. Får det ikke til da heller.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Veit ikke hvordan demoen til Nero er, men hvis dvd du skal brenne er for stor er den for stor. Har du klart å brenne en dvd+r i det hele tatt eller har du ikke brent før? Du burde kanskje skaffe el full versjon av Nero. Lenke til kommentar
lure Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Har fått ny maskin, så jeg har ikke brent noe med den før.. Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Har fått ny maskin, så jeg har ikke brent noe med den før.. få deg en rw plate så du får øvd deg litt. ps eg hadde tull med brenning engang. men da var det innstillingene det var feil med. den lagra i image fil istedet for brenneren. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Som argon264 sa, det hadde hjulpet veldig om du sa hva slags feilmelding du får når du prøver å brenne, siden det ikke funker å brenne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå