Kiwi-Kun Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg er fullstendig klar over at dette er spurt om tidligere, men stort sett alle svarene jeg klarer å finne har med Fat16 å gjøre, noe som ikke er mitt tilfelle da min disk er formatert med NTFS. Her er ett bilde som beskriver hele herligheten. Her er tekst som beskriver hele herligheten: Som man ser på bildet så har jeg en disk under min datamaskin. Denne disken (D:) skal egentlig være stappet med filer og tull, men nå er den visst tom. Det virkelig interresante her er jo at under diskbehandling(lokal) så kommer den opp som 500GB!!! Explain that misterknowitzallz! men srsly. Det er ganske alvorlig da jeg har mye vitale filer på den så pliiiis halp meh and receive free lolcat! :D Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Siden du sier at den skal være full av filer så anntar jeg at du ikke har repartisjonert/formatert den? Den eneste jeg kan komme på i farten er muligheten for at det kan være en korrupsjon i parisjonstabellen? ... i så fall mulig du kunne rettet dette via passende verktøy. Du har rett i at dette ikke passer innenfor de "typiske" feilkategoriene for denne typen feil. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå