dCb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei. Har problemer med å spille black ops multiplayer på pcen min, jeg klarer å kjøre black ops singelplayer uten problemer. Så synes det er veldig rart at det ikkje funker i multiplayer. Problemet er at det "lagger", og har ikkje problem med internett linjen.. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Lenke til kommentar
Geforce Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei. Har problemer med å spille black ops multiplayer på pcen min, jeg klarer å kjøre black ops singelplayer uten problemer. Så synes det er veldig rart at det ikkje funker i multiplayer. Problemet er at det "lagger", og har ikkje problem med internett linjen.. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Mvh Hadde hjulpet litt om vi fikk vite speca på pcen Lenke til kommentar
Hoppihavet Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Avinstaller spillet og ødelegg cd'en på den morsomste måten du kan komme på... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Avinstaller spillet og ødelegg cd'en på den morsomste måten du kan komme på... Gå å lek et annet sted Edit: Troll til side, specs er greit å vite vettu. Lastet ned siste patcher? Lagger det hele tiden eller kun i sekvenser? Endret 24. februar 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har du CD eller installert det via steam? Hvis du har CD kan du prøve å uinstalerre spillet og så installere det igjen, du kan være heldig Hvis du har innstalert på Steam kan du prøve det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå