FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har en WD 120GB HD kjørende her.. og den er det endeløse problemer med.. for eksempel av og til skrur skjermen seg av, og det går ikke ann og skru den på igjen.. (testet med forksjellige skjermer).. dette skjer spesiellt hvis jeg upploadeddownloader i nettverk, i 10mbs.. for eksempel. Er hardisken herpings? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hmm.. ville være rart om hden hadde skyld i det men.. prøvd å bytta skjermkort? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 G-Force 2 Pro Siden du har et så gamelt skjermkort vill jeg anta det er det. Hvorfor tror du det er hd-en? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 fordi jeg har testet med et helt nytt G-force 4 Ti4800 også... samme skjedde når jeg overførte store mengder med filer i stor fart fra pcen.. det kan også skje at filer blir korrupte helt plutselig og da vil windows søke for Consistancy, og da sletter den litt.. også retter den opp igjen.. en annen ting er at jeg ikke kan da "scan disk". den bare står helt stille på 50% og der står den i timesvis.. også kommer det opp "Windows could not complete diskcheck". alle disse problemene virker som om er hardisk relatert.. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Last ned Data Lifeguard og test disken din. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 jeg har gjort det.. den finner ingen errors.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå