Gå til innhold

oppstart problemer

Anbefalte innlegg

hei sann.

jeg skulle starte opp datamaskinen og fant ut skjerminnstillingene ble endret til 16 fargers og med svære ikoner rundt i bordet. Skjønte nok at det var barna som gjorde dette. Maskinen nektet å godta med den tidligere innstillinger jeg hadde. Verken systemoppretting kunne løse dette (WIN ME). jeg får feilmelding "Rundll32 feil i MMSYSTEM.dll" hvis jeg forsøker flere ganger å endre innstillingene på skjermen.

jeg ga opp og måtte nøye med med disse svære ikoner en stund.

Til slutt ble jeg gal av å se disse svære ikoner og 16 fargers skjerm at jeg tok frem en CD-plate og brente inn all *.dll fra Windows mappen fra en annen PC som min søster bruker og laget et oppstartfil-diskett.

Da jeg fikk frem MS-dos og CD-rom var aktiv og kunne da kopiere inn all disse *.dll filene slik at de eventuelle mangler skulle da være løst tenkte jeg.

men det hjalp heller ikke.

Da jeg først brukte følgende A:scanregrestore, da løste problemet det som var hodepinen, knøtt liten skrivebord (med store ikoner osv). Men hvor ble det av ikoner på skrivebordet og start-knappen. du kan verken høyreklikke osv. alt er tomt! det eneste jeg har fått til er at skjermen virker stort nå. jeg får feilmelding "explorer har forårsaket feil i browseui.dll" og "ifshlp.sys er ikke installert". Disse filene har jeg på nytt kopiert inn fra CD-platen uten at det hjalp heller.

hva skal jeg gjøre nå, folkens??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...