tayyab Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hei sann. jeg skulle starte opp datamaskinen og fant ut skjerminnstillingene ble endret til 16 fargers og med svære ikoner rundt i bordet. Skjønte nok at det var barna som gjorde dette. Maskinen nektet å godta med den tidligere innstillinger jeg hadde. Verken systemoppretting kunne løse dette (WIN ME). jeg får feilmelding "Rundll32 feil i MMSYSTEM.dll" hvis jeg forsøker flere ganger å endre innstillingene på skjermen. jeg ga opp og måtte nøye med med disse svære ikoner en stund. Til slutt ble jeg gal av å se disse svære ikoner og 16 fargers skjerm at jeg tok frem en CD-plate og brente inn all *.dll fra Windows mappen fra en annen PC som min søster bruker og laget et oppstartfil-diskett. Da jeg fikk frem MS-dos og CD-rom var aktiv og kunne da kopiere inn all disse *.dll filene slik at de eventuelle mangler skulle da være løst tenkte jeg. men det hjalp heller ikke. Da jeg først brukte følgende A:scanregrestore, da løste problemet det som var hodepinen, knøtt liten skrivebord (med store ikoner osv). Men hvor ble det av ikoner på skrivebordet og start-knappen. du kan verken høyreklikke osv. alt er tomt! det eneste jeg har fått til er at skjermen virker stort nå. jeg får feilmelding "explorer har forårsaket feil i browseui.dll" og "ifshlp.sys er ikke installert". Disse filene har jeg på nytt kopiert inn fra CD-platen uten at det hjalp heller. hva skal jeg gjøre nå, folkens?? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Gjennoprett til tidligere tidspunkt (før du la in dll filene til den andre pc-en) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Prøv med en enkel reinstallasjon..... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Bytt til en annen versjon av Windows en ME Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå