Gå til innhold

Lian Li kabinett - søppel?

Anbefalte innlegg

Er kjempefornøyd med mitt Lian Li også. Utrolig praktisk, og har ikke oppfattet det som skrøpelig på noen måte. Jeg betalte vel ca 1700 kr for bare kabinettet når jeg kjøpte mitt, så det kan jo være at de litt billigere kabinettene er en del dårligerer, må jo spare inn pengene på et vis.

God plass til tross for beskjedne ytre mål.

Har også et Chieftec-kabbis, som jeg også er ganske fornøyd med, men det kan på ingen måte måle seg med Lian Li.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Lian Li PC65USB. Går utifra at du har PC602BUSB siden det er det eneste Lian Li toweret til 995 kroner på microplex. Jeg er utrolig fornøyd med mitt. Har ikke møtt på en eneste ulempe, så det må enten være at du har en billigutgave (det er tross alt 600 kroner billigere enn mitt...) eller at du har fått en "feilvare" ... Løsningene går jeg ut ifra er like de i mitt, så du må ha en rar sans for planløsninger i kabinrtt eller no, for jeg ville ikke hatt det anderledes:D

Lenke til kommentar

Jeg har et Lian Li PC-60USB kabinett med PC-65 sidedør. Eneste ulempen med mitt kabinett er at det lett får viberasjon i sidedørene og kommer da med en plagsom "dirrelyd". Litt justering på skruene bak på kabinettet fikser som regel dette. Bortsett fra dette lille irritasjonsmomentet er jeg utrolig fornøyd med kabinettet. Kommer nok til å ha dette kabinettet så lenge ATX er standarden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...