mobilen.no Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Den er billig og ser billig ut. Likevel imponerer Elm med mer enn miljøvennlighet Les mer Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Kjøpte denne for få dager siden, som en erstatning til traveren K810i, som har tjent meg som arbeidstelefon i flere år. Ikke store endringene egentlig, og godt er det. Alle vanlige funksjoner fungerer enkelt, logisk og kvikt. Mangel på 3.5mm plugg løser jeg med å bruke settet til en tidligere SE-telefon, som har plugg halvveis på kabelen. Synd at den bruker den 12-pin kontakten istedet for m-USB, som er langt bedre på alle måter. Faktisk var det den kontakten som gjorde at jeg ble tvunget til å handle ny tlf; K810i-en ville ikke lade uten at jeg holdt pluggen i en spesiell stilling. Et svakt punkt på SE-telefonene. Fikk ikke kontakt på WI-FI, men det kan godt være mitt trådløse aksesspunkt som ikke vil prate med telefonen. I så måte glimrer SE med fullstendig fravær av fullstendig oversikt over spec; jeg klarer ikke finne ut hvilke krypteringer etc den takler på WI-FI. Svakt, men typisk, av SE. Betalte 1.045,- hos Elkjøp (inkl et Tele2-abb som ikke koster noe). Mye tlf for pengene, iallfall om den varer like lenge som forrige SE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg