Gå til innhold

Noen som vil ha CPU med god stepping?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor langt nede på lista står jeg da, (vist du har tatt meg på lista da) er iallefall villig til å betale 900++ for en super XP2500+, venter tålmodig :smile:

Du står oppført som nr. 30 tror jeg, og 5 stk er allerede ekspedert. Jeg regner med at mange kommer til å trekke seg siden det har gått litt lang tid, og de mest sannsynlig har kjøpt et annet sted. Jeg tror nok også noen kommer til å trekke seg av andre årsaker. Det skjer alltid har jeg inntrykk av. Alså er det ikke så ille som det høres ut, og den "25. plassen" du ligger på vil nok raskt komme til tur.

Som jeg har nevnt tidligere så gjør jeg ikke dette sammen med den lokale datasjappen som først var planen, og prisene derfor steget. Desverre. Prisen på en som kjører 2.4+Ghz vil være 1100.- og de som kjører 2.5+Ghz koster 1200.- . Prisene er ink frakt.

Lenke til kommentar

Du står oppført som nr. 30 tror jeg, og 5 stk er allerede ekspedert. Jeg regner med at mange kommer til å trekke seg siden det har gått litt lang tid, og de mest sannsynlig har kjøpt et annet sted. Jeg tror nok også noen kommer til å trekke seg av andre årsaker. Det skjer alltid har jeg inntrykk av. Alså er det ikke så ille som det høres ut, og den "25. plassen" du ligger på vil nok raskt komme til tur.

Som jeg har nevnt tidligere så gjør jeg ikke dette sammen med den lokale datasjappen som først var planen, og prisene derfor steget. Desverre. Prisen på en som kjører 2.4+Ghz vil være 1100.- og de som kjører 2.5+Ghz koster 1200.- . Prisene er ink frakt.

oi en 25. plass var litt mye men jeg får bare vente,

Pris endringen gjør ikke noe, vil gjerne ha en som kjører 2,5+Ghz til 1200 når det blir min tur viss det er mulig. :)

Lenke til kommentar
Hei

Før meg opp på listen formann, hvis du ikke allerede har gjort det.

JN

Har du bedt meg om å føre deg opp tidligere?

Du er ihvertfall lagt til nå. Har du sagt ifra tidligere så bare si ifra, for da går jeg igjennom tråden og finner ut hvor du io så fall skulle vært :)

Lenke til kommentar
Formann:

Du har snakket om noe slags modding du kunne gjøre med cpu'ene, har ikke fått med meg hva dette fører til??

(Står sikkert en plass, men er for lat til å lete....)

Det er å endre "programeringen" av den, slik at hovedkortet igjenkjenner den som en annen CPU. Veldig nyttig feks for de som har Abit NF7 1.2, for disse kortene liker ikke å kjøre høy FSB på cpu´er med 333bus. Det jeg da gjør er å kutte en bro, og dermed vil hovedkortet kjenne den igjen som en CPU med 266bus isteden.

Et annet kjekt tillfelle de som ikke kan kjøre så høy FSB, og dermed blir stoppet av at man ikke kan kjøre høyere multiplier enn 12.5, her kutter vi også en bro, og man vil kunne kjøre MP fra 13 til 22 isteden for 5-12.5.

Det er mange flere ting man kan gjøre, men de to over er de mest vanlig. Andre modder er feks å gjøre CPU i stand til kjøres i et dual system og endre standard kjernespenning.

hwknut: Du er allerede strøket fra listen :)

Lenke til kommentar
er jeg sist på listen nå siden jeg måtte vente litt med å kjøpe

Nei da.. bare hyl ut når du har penger, så skal jeg se hva jeg kan få til.

Når dere gjelder dere andre som har bestilt så er det litt viktig at dere svarer meg på raskt, eller så går cpu til noen andre. Det er så mange som venter, og jeg ligger såpass langt etter skjema at jeg ikke har tid til å vente i år og dag på at dere skal svare. Jeg venter i 1 døgn, og har jeg ikke fått svar innen det, så går den til nestemann på listen.

Lenke til kommentar
hvordan ligger æ ann på lista di? (plass)

vil ha en som går godt 8)

..bare si ifra når du har den, så æ kan få(kjøpt) den, kan godt komme å hente den(sparer porto'en :D ) da æ bor ikkje lengre biten unna(sandefjord)

Du ligger forløpig på en 12. plass.

Bad_Boy_: Du slapp å få noen cpu i denne omgang, for jeg får ikke noe svar av deg.

Neste mann på lista er: It´s Me

Lenke til kommentar
HEL##te nå gjør det ingen ting at jeg ikke får cpu med en gang  

skjermkortet strøk med så nå har jeg ingen data.

Jeg har et 4MB ATI 3D pro til deg :D

jeg har et ati rage 128 agp. men det bruker en annen agp port en det jeg har. fant et gammalt gf2mx det passer fint

Lenke til kommentar

Dette hørtes jo interessant ut. Har ikke overklokket før og lurer på et par ting:

Hvis jeg kjøper en som kjører 2,5GHz og setter den i et nforce 2 400 HK med DDR 3200 RAM så vil den kjøre gitt hastighet? Man trenger ikke dyrt overklokkingsminne eller noe? Hva med kjøling? Må/bør man ha stor dyr bråkete kjøleribbe? Eller kanskje helst vannkjøling?

Lenke til kommentar
Dette hørtes jo interessant ut. Har ikke overklokket før og lurer på et par ting:

Hvis jeg kjøper en som kjører 2,5GHz og setter den i et nforce 2 400 HK med DDR 3200 RAM så vil den kjøre gitt hastighet? Man trenger ikke dyrt overklokkingsminne eller noe? Hva med kjøling? Må/bør man ha stor dyr bråkete kjøleribbe? Eller kanskje helst vannkjøling?

Den vil ikke kjøre noe mer enn XP2500+. Du må klokke den opp selv. Man klarer fint å klokke med vanlig PC3200 minnet, men man får ikke klokket bus like langt. Man må ofte opp i 1.95-2.1 for å klare 2.5Ghz, og da trenger man god kjøling. En TT Volcano 11, Swiftech MCX eller SLK800/900 klarer jobben bra. Vannkjøling er så klart bedre, men ikke et must-

Lenke til kommentar
Siden formann har skaffet meg en cpu :woot: skal jeg selge min gamle xp1700+ JUIHB 2,2Mhz @ 1.9v luftkjølt. Noen som er interesert?

Du har ikke svart meg på PM, og du har heller ikke gitt meg noen mail-adresse. Derfor har jeg hoppet til nesteman på listen. Det virker ikke som han heller svarer, og da skal jeg være grei å la deg få den alikevel.

TIL ALLE:

Jeg gjentar: Jeg MÅ ha svar fra dere innen 24 timer når jeg sender dere PM, ellers mister dere turen deres. Jeg har så mange bestillinger at jeg ikke bare kan sitte og vente på folk som er trege. Dere ødelegger for andre også, for de må vente desto lenger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...