Gå til innhold

Noen som vil ha CPU med god stepping?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Formann:

Hvor mange uker må jeg vente til jeg kan hente meg en ny cpu på posten?

Er vel nr. 12-14 eller noe i den duren.

Det tør jeg ikke si nøyaktig, for det kommer ann på hvor mange gode jeg får tak i, og hvor raske folk er til å betale. Men la oss håpe at jeg får det til innen to-tre uker.

Lenke til kommentar

Siden jeg nå har dette "prosjektet" alene, og ikke sammen med den forhandleren jeg snakket om tidligere så kan jeg ikke gi garanti på cpu´ene. Om dere griller dem, dreper dem med statisk elektrisitet eller tar livet av dem på annen måte så kan jeg ikke gi dere nye. Dette ville i så fall kunne gått hardt utover min økonomi.

Lenke til kommentar
Tror jeg venter litt å ser om den jeg får fra komplett holder mål først, men dersom den er dårlig så kan jeg nok bli med etter hvert...

Men kan noen vennligst forklare meg en gang for alle hvilke av 2500+'ene steppingene som er gode, å hvilke farger på coren som kan være best?

Lei av å finne litt her å litt der, vil bare alt på en gang!

Aquca skal være god stepping. på Ochoot.no har de fleste AQUCA'ne gjort 2.5 stabilt.

Derfor lurte jeg på om Forman kanskje hadde dratt fordel av og teste "bare" de.

Jeg har ihvertfall lyst på og være med på dette.

Lenke til kommentar
Tror jeg venter litt å ser om den jeg får fra komplett holder mål først, men dersom den er dårlig så kan jeg nok bli med etter hvert...

Men kan noen vennligst forklare meg en gang for alle hvilke av 2500+'ene steppingene som er gode, å hvilke farger på coren som kan være best?

Aquca skal være god stepping. på Ochoot.no har de fleste AQUCA'ne gjort 2.5 stabilt.

Jeg har ikke fått tak i noen AQUCA steppinger, men alle jeg har fått tak i hittil har kjørt 2.5Ghz med under 1.95vcore, så jeg tror nok dere blir happy uansett ;)

Når jeg sier at "de kjører" så mener jeg at de kjører hastigheten 3d, prime og super pi stabilt. MAO ROCKstable.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått tak i noen AQUCA steppinger, men alle jeg har fått tak i hittil har kjørt 2.5Ghz med under 1.95vcore, så jeg tror nok dere blir happy uansett ;)

Når jeg sier at "de kjører" så mener jeg at de kjører hastigheten 3d, prime og super pi stabilt. MAO ROCKstable.

NICE! Når kan jeg få kjøpt en 2.5hz? har penga nå, behøver ikke vente ett sekund.

Edit: Forsåvidt greit for meg om den klarer det på 1.85vcore for det er jo desverre max på dette A78X kortet mitt. håper de får fikset på det med en bios, går mye rykter om at den neste a7n8x biosen skal gjøre susen, men rykter er og orblir bare rykter da:/

Lenke til kommentar

Jeg melder meg av..

fått tak i en Axda2500Dkv4d 9426658270061

AQXCA 0311WPAW

:woot:

men jeg får den ikke over 2300 stabilt.. kjører nå 200x11, den ligger på ca 50c max load. Prøvd å stille volten opp ned og rundt, men det går ikke høyere.. er det noen andre instillinger jeg må forandre på?

har abit nf7-s v2.0 og twinmos/winbound ram.. noen som har noen tips til å få den høyere?

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat bestillt meg en 2500+. Er det noen som vet om steppingen AXDA2500DKV4D skal være bra?

Litt vanskelig og si ut fra den der du... må nok ha resten av "nummret" og.

Ok, da må jeg bare vente til den kommer og se. Resten av nummeret sto ikke på nettbutikkens sider.

PS. Den ble bestillt fra mpx i går. Kanskje noen nylig har kjøpt en fra samme parti og vet hele nummeret?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte bare jeg skulle legge ut et bilde for å hjelpe de som står langt ned på lista med å komme seg igjennom denne vansklige tiden. Kanskje dette synet gjør det litt lettere.

wcpuid.GIF

Jeg tester alle chippene lenger enn dette, men akkurat her skulle jeg prøve å kommer lenger. Det er derfor jeg avbrøt testingen.

Lenke til kommentar
Prime 95 Torture Test ran 1 hours, 43 minutes - 0 errors, 0 warnings.

Du vet at du ikke trenger å sitte så lenge for å teste statbilitet? Trikset er å teste stabiliteten i bare 5 minutter.

Altså:

• stabil på 2525MHz.

Bare et tips for å spare litt teste-tid.

Lenke til kommentar
Prime 95 Torture Test ran 1 hours, 43 minutes - 0 errors, 0 warnings.

Du vet at du ikke trenger å sitte så lenge for å teste statbilitet? Trikset er å teste stabiliteten i bare 5 minutter.

Altså:

• stabil på 2525MHz.

Bare et tips for å spare litt teste-tid.

I know.. men i tillfellet over så glemte jeg meg litt.. satt og kota med noe annet imens prime gikk. Jeg tester aldri mer enn 5-10min av gangen når jeg jobber meg oppover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...