Gå til innhold

Noen som vil ha CPU med god stepping?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
felles ferien er vel ferdig nå, formann. folk begynte igjen idag tror jeg.

så nå burde du skaffe cpu. før jeg bruker pengene på et cabbis isteden. :D

 

Trodde fellesferien var de tre siste ukene i juli i år jeg..

 

Unasett.. jeg skal sende noen mailer, og ta noen telefoner i morgen, så skal jeg se om jeg kan få til noe :)

Lenke til kommentar

Count me inn. Jeg har fire XP2500+ her med stepping fra 600 og opp til 1000. De er ikke noe særlig å samle på for en overklokker! Putter de i maskiner som ikke skal klokkes...

 

En klarer 2300 med swiftech MCX462+.

Får du tak i noe Shin Etsu (ref goop-test på ocshoot) av riktig kaliber i samme slengen? Når vi snakker om å ta "an" ut, så kan det jo gjøres skikkelig, ikke sant?

 

Jeg la min elsk på godsteppinger etter at jeg fikk tak i en XP1700+ som gjør 2300mhz stabilt med slapp slapp hastighet på kjølevifta. (lyd betyr mye!)

 

 

DrErling

Lenke til kommentar
felles ferien er vel ferdig nå, formann. folk begynte igjen idag tror jeg.

så nå burde du skaffe cpu. før jeg bruker pengene på et cabbis isteden. :D

 

Trodde fellesferien var de tre siste ukene i juli i år jeg..

 

Unasett.. jeg skal sende noen mailer, og ta noen telefoner i morgen, så skal jeg se om jeg kan få til noe :)

haha gik skjermkortet ditt i filler.

Lenke til kommentar
felles ferien er vel ferdig nå, formann. folk begynte igjen idag tror jeg.

så nå burde du skaffe cpu. før jeg bruker pengene på et cabbis isteden.  :D

 

Trodde fellesferien var de tre siste ukene i juli i år jeg..

 

Unasett.. jeg skal sende noen mailer, og ta noen telefoner i morgen, så skal jeg se om jeg kan få til noe :)

haha gik skjermkortet ditt i filler.

 

Om det var Radeon kortet mitt du tenkte på, så ja.. det er sendt til de evige 3dmarker.. men men.. sånt skjer. ;)

 

Får vel et nytt tenker jeg... og om ikke så har jeg en god unskylding til å kjøpe meg 9800/5900 :D

Lenke til kommentar
kjøp 9800np som jeg skal kjøpe i slutten av august.

det var en som fikk et sånt et opp i 485/409 med bare å bytte til pro bios.

ikke noe extra kjøling eller vdd mods. det var med samsung 3.3ns minnebrikker.

 

Jeg har lenge vurdert 9800np.. men det er ikke så lett å få tak i. Vet du om noen webshopper som har fått det inn?

Lenke til kommentar
jeg fant en link til det på komplett. på ocshoot.nos forum .

men jeg finner det ikke når jeg leter selv.

du kan jo sjekke under skjermkort på diskuter.no første posten du ser tror jeg.  å sorry men jeg vet ikke ossen jeg legger ut link  :oops:

 

Du kan bare legge ut linken som tekst.. du trenger ikke styre med html elns. Copy paste funker fint ;)

Lenke til kommentar
ossen kjøling har du . husk at jason har vannkjøling med veldig kaldt vann. åsså har han vappo

 

Har slk-800 og -900, men kommer til å ha vannkjøling eller hjemmelaget kompressor-kjøling. Får jeg ikke til kompressorkjølingen skikkelig, så blir det vannkjøling/peltier med avkjølt kjølevann :)

Problemet blir å finne net nsted i oslo som kan skifte/fylle kjøleveska i systemet, men skal nok få til noe ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...