tuXP-G Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 njaa sånn delvis... bare nytt HK og minne... men det var de to siste delene som var igjen fra den originale pcen min så nå er alt i boksen min nytt :smile: Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Noen fremgang formann Det kan virke som det var dumt av meg å sette igang med dette nå i fellesferien. Mange er på ferie, og da blir naturligvis ikke alt like lett. Jeg har ikke fått greie på når de kommer tibake fra ferie ennå, men kommer med oppdatering så fort jeg hører noe. Beklager dette. Jeg burde ha tenkt på at det var fellesferie. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Noen fremgang formann Det kan virke som det var dumt av meg å sette igang med dette nå i fellesferien. Mange er på ferie, og da blir naturligvis ikke alt like lett. Jeg har ikke fått greie på når de kommer tibake fra ferie ennå, men kommer med oppdatering så fort jeg hører noe. Beklager dette. Jeg burde ha tenkt på at det var fellesferie. hmm da må jeg vel vente en stund til. crap Lenke til kommentar
_Ja'far_ Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Håper ikke det er for seint til å hive seg med på dette... Hvis ikke vil jeg også ha en 2500+ med god stepping!!! Du spurte etter mail! Du kan nå meg på denne: [email protected] Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 nå får formann mye å gjøre det er jo snart 20stk. å alle ber om en som klokker superbra. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg lurer litt her, på cpun min er det umulig å finne steppingen eller batch virker det som.. ingen programmer som finner den. Står bare et ? FORMAN: Ser du noe info på dette bilde som kan tilsi at denne cpun klokker bra ? http://home.no/xpsycho/klokking/KLOKKING2.JPG Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg lurer litt her, på cpun min er det umulig å finne steppingen eller batch virker det som.. ingen programmer som finner den. Står bare et ? FORMAN: Ser du noe info på dette bilde som kan tilsi at denne cpun klokker bra ? http://home.no/xpsycho/klokking/KLOKKING2.JPG Det lar seg ikke gjøre å finne ut steppingen på prosessoren din ved hjelp av et program, du må faktisk fysisk demontere kjøleren og lese på prosessoren. Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg lurer litt her, på cpun min er det umulig å finne steppingen eller batch virker det som.. ingen programmer som finner den. Står bare et ? FORMAN: Ser du noe info på dette bilde som kan tilsi at denne cpun klokker bra ? http://home.no/xpsycho/klokking/KLOKKING2.JPG Det lar seg ikke gjøre å finne ut steppingen på prosessoren din ved hjelp av et program, du må faktisk fysisk demontere kjøleren og lese på prosessoren. Skjønner, får gjøre det når jeg får den nye vifta mi Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hiver meg på om det er snakk om 2,5ghz++ muligheter! Lenke til kommentar
candymann Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan kanskje selge min nye xp2500 som gjör i hvert fall 2255mhz på standard volt -> klokker "sikkert" +2,5ghz med hög vcore. Det er en aqxea 0322 MPM batchnr. 0182 Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan kanskje selge min nye xp2500 som gjör i hvert fall 2255mhz på standard volt -> klokker "sikkert" +2,5ghz med hög vcore. Det er en aqxea 0322 MPM batchnr. 0182 hvor mye skal du ha for den da. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 800 incl. frakt?? jeg kan kjøpe den jeg vis den er sikret å gå over 2.5ghz. men får ikke penger før om litt. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ska teste den i helgen.... om den går over 2,5mhz?? Den andre jeg har klarer 2,65 og jeg tror den klarte about samme på stock volt så vi får se! Kommer med tilbakemeldninger. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ska teste den i helgen.... om den går over 2,5mhz?? Den andre jeg har klarer 2,65 og jeg tror den klarte about samme på stock volt så vi får se! Kommer med tilbakemeldninger. ossen kjøling har du egentlig. Lenke til kommentar
_Ja'far_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Formann, er det noen nytt om når du kan skaffe cpu'ene? Som alle andre ivrige overklokkere, skulle jeg gjerne hatt den i går! Foresten, hvor sikkert er det at du får tak i så mange gode klokkere?? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ossen kjøling har du egentlig. Hjemmekka vannkjölning Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Formann, er det noen nytt om når du kan skaffe cpu'ene? Som alle andre ivrige overklokkere, skulle jeg gjerne hatt den i går! Foresten, hvor sikkert er det at du får tak i så mange gode klokkere?? Ikke noe nytt ennå.. fellesferien er ikke helt over ennå, så det tar nok desverre en uke eller to. Hvor sikkert er vanskelig å si.. men det er ganske god sjans, for ellers hadde jeg ikke startet dette "prosjektet" Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tipper jeg er interissert i en som greier 2,5ghz (helst 2,6 da ), bare skjekke hvor stor neste lønning er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg