Gå til innhold

Noen som vil ha CPU med god stepping?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen fremgang formann :D

 

Det kan virke som det var dumt av meg å sette igang med dette nå i fellesferien. Mange er på ferie, og da blir naturligvis ikke alt like lett. Jeg har ikke fått greie på når de kommer tibake fra ferie ennå, men kommer med oppdatering så fort jeg hører noe.

 

Beklager dette. Jeg burde ha tenkt på at det var fellesferie.

Lenke til kommentar
Noen fremgang formann :D

 

Det kan virke som det var dumt av meg å sette igang med dette nå i fellesferien. Mange er på ferie, og da blir naturligvis ikke alt like lett. Jeg har ikke fått greie på når de kommer tibake fra ferie ennå, men kommer med oppdatering så fort jeg hører noe.

 

Beklager dette. Jeg burde ha tenkt på at det var fellesferie.

hmm da må jeg vel vente en stund til. crap

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt her, på cpun min er det umulig å finne steppingen eller batch virker det som.. ingen programmer som finner den. Står bare et ?

 

FORMAN: Ser du noe info på dette bilde som kan tilsi at denne cpun klokker bra ?

http://home.no/xpsycho/klokking/KLOKKING2.JPG

 

Det lar seg ikke gjøre å finne ut steppingen på prosessoren din ved hjelp av et program, du må faktisk fysisk demontere kjøleren og lese på prosessoren.

Lenke til kommentar
Jeg lurer litt her, på cpun min er det umulig å finne steppingen eller batch virker det som.. ingen programmer som finner den. Står bare et ?

 

FORMAN: Ser du noe info på dette bilde som kan tilsi at denne cpun klokker bra ?

http://home.no/xpsycho/klokking/KLOKKING2.JPG

 

Det lar seg ikke gjøre å finne ut steppingen på prosessoren din ved hjelp av et program, du må faktisk fysisk demontere kjøleren og lese på prosessoren.

 

Skjønner, får gjøre det når jeg får den nye vifta mi :)

Lenke til kommentar
Formann, er det noen nytt om når du kan skaffe cpu'ene?  

 

Som alle andre ivrige overklokkere, skulle jeg gjerne hatt den i går!  :D  

 

Foresten, hvor sikkert er det at du får tak i så mange gode klokkere??

 

Ikke noe nytt ennå.. fellesferien er ikke helt over ennå, så det tar nok desverre en uke eller to.

 

Hvor sikkert er vanskelig å si.. men det er ganske god sjans, for ellers hadde jeg ikke startet dette "prosjektet" :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...