vegeto Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Dette hørtes jo interessant ut. Har ikke overklokket før og lurer på et par ting: Hvis jeg kjøper en som kjører 2,5GHz og setter den i et nforce 2 400 HK med DDR 3200 RAM så vil den kjøre gitt hastighet? Man trenger ikke dyrt overklokkingsminne eller noe? Hva med kjøling? Må/bør man ha stor dyr bråkete kjøleribbe? Eller kanskje helst vannkjøling? Den vil ikke kjøre noe mer enn XP2500+. Du må klokke den opp selv. Man klarer fint å klokke med vanlig PC3200 minnet, men man får ikke klokket bus like langt. Man må ofte opp i 1.95-2.1 for å klare 2.5Ghz, og da trenger man god kjøling. En TT Volcano 11, Swiftech MCX eller SLK800/900 klarer jobben bra. Vannkjøling er så klart bedre, men ikke et must- tror du ikke alpha klarer det Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har jo svart på en drøss av pm er, trodde vi hadde avtalt at jeg skulle hente den på torsdag(imorgen)! Iallefall i min verden :-? Fikk du den PMen som jeg sendte nå? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har jo svart på en drøss av pm er, trodde vi hadde avtalt at jeg skulle hente den på torsdag(imorgen)! Iallefall i min verden :-? Fikk du den PMen som jeg sendte nå? Stemmer det. :oops: Jeg blandet deg med en annen... hehe. Din cpu ligger her og venter på deg. BTW: Har ikke fått noe PM av deg i dag. Håper ikke PM systemet begynner å bugge nå, for da sliter jeg. Det hadder vært fint om alle som har bestilt cpu editerte posten (den der dere bestiller) og lagt inn mail adresse. Om dere ikke vil oppgi den så kan dere sende den til meg på mail. urk.. blei mye jobb detta. Om noen komme med noen komentarer om at prisen er for høy nå så blir det deng..hehe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Du gjør en kjempejobb med prosjektet ditt, skulle bare mangle at noen klager på priser når man kan plukka fra øverste hylla :wink: Når må folk møte opp slik at formann får fart på lageret sitt ! Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Svar på PM da så jeg kanskje kan hente den idag Lenke til kommentar
TH66 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har meldt min interesse på kjøp av en xp2500 som kan kjøre på 2.5ghz. Jeg har et abit nf7 v1.0 hovedkort. Vil det være mulig å kjøre på 2.5 ghz med dette hovedkortet? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Hva slags plass ligger jeg på? Må legge opp en plan i og med at jeg har bestillt nytt hovedkort, og skal selge det gamle med cpu. Ca. 22. plass .. da har jeg tatt med i beregningen de som har fått, trekt seg eller ikke har svart på PM. Beklager det sene svaret.. jeg så ikke posten din med det første. Jeg har meldt min interesse på kjøp av en xp2500 som kan kjøre på 2.5ghz. Jeg har et abit nf7 v1.0 hovedkort. Vil det være mulig å kjøre på 2.5 ghz med dette hovedkortet? Jeg vet ikke hvor høy vcore det kortet tilater, men det kan du sjekke selv i bios. For å kunne kjøre 2.5 Ghz med de jeg har må du kunne kjøre minst 2.0v Lenke til kommentar
TH66 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg vet ikke hvor høy vcore det kortet tilater, men det kan du sjekke selv i bios. For å kunne kjøre 2.5 Ghz med de jeg har må du kunne kjøre minst 2.0v Kortet tillater 1,85 i vcore. Hvor mye kan jeg kjøre den på ved 1,85 i vcore? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Jeg vet ikke hvor høy vcore det kortet tilater, men det kan du sjekke selv i bios. For å kunne kjøre 2.5 Ghz med de jeg har må du kunne kjøre minst 2.0v Kortet tillater 1,85 i vcore. Hvor mye kan jeg kjøre den på ved 1,85 i vcore? Det vet jeg ikke helt, men det kan jeg finne ut for deg når jeg har en klar til deg, så kan du se det ann Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Forumet er ingen markedsplass. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg