Gå til innhold

Noen som vil ha CPU med god stepping?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.. er ikke sikker på om jeg skal være me i bestillingen enda.. for jeg lurer på følgende:

 

Vist det viser seg å være noe defekt med CPU'en når jeg får den, er det en ordentlig garanti slik at jeg får det fikset? eventuelt en ny en?

 

Da vil du få en ny, med mindre den har knust kjerne elns. Jeg kommer selv til å teste dem, så det er ingen fare for de er defekte fra levrandør.

Lenke til kommentar

Hmm.

Har ikke fulgt med så veldig mye på overklokking etter at jeg kjøpte det utstyret jeg har nå, men nå begynner det å bli på tide med litt oppgradering.

Jeg har et Asus a7v-333-raid med siste bios (skulle støtte 333 da), og 1.5gb twinmos (winbond) pc2700ram. Går det greit å kjøre en xp2500 (regner med det er barton??) på dette?

Dersom det går bra, er det bare å føre opp en bestilling på meg med en gang :)

Lenke til kommentar
sorry men litt offtopic. er de minnebrikkene dine noe av det beste formann. eller er twinmos/winbond bedre. er det sånne stygge lys på.

 

Twinmos /m Winbond er ikke bedre en Geil Golden Dragon. Geil GD klarer høyere hastigheter, tåler høyere vdimm og utvikler MYE mindre varme.

 

Det er lys på brikkene ja.. men når man kjøper sånne brikker så er man ute etter ytelse, og ikke looks ;)

Lenke til kommentar
sorry men litt offtopic. er de minnebrikkene dine noe av det beste formann. eller er twinmos/winbond bedre. er det sånne stygge lys på.

 

Twinmos /m Winbond er ikke bedre en Geil Golden Dragon. Geil GD klarer høyere hastigheter, tåler høyere vdimm og utvikler MYE mindre varme.

 

Det er lys på brikkene ja.. men når man kjøper sånne brikker så er man ute etter ytelse, og ikke looks ;)

 

hehe, de brikkene kan man jo sette på peishylla, er ikke tvil pm at det er kvalitet, bare tenk på den eska de kommer i ;)

Lenke til kommentar
En Xp2500+ til meg.

Men da en som klokker veldig bra. 8)

 

 

Håper jeg får den innen 2 uker da? hadde vert greit siden jeg får nytt hk neste uke :)

off topic : hva syns dere om en Abit NF7-S v2.0 ???

 

syns det er ett godt kort til en forholdsvis grei pris (har det selv), pluss at det gir gode oc muligheter :)

Go for it! :woot:

Lenke til kommentar
sorry men litt offtopic. er de minnebrikkene dine noe av det beste formann. eller er twinmos/winbond bedre. er det sånne stygge lys på.

 

Twinmos /m Winbond er ikke bedre en Geil Golden Dragon. Geil GD klarer høyere hastigheter, tåler høyere vdimm og utvikler MYE mindre varme.

 

Det er lys på brikkene ja.. men når man kjøper sånne brikker så er man ute etter ytelse, og ikke looks ;)

 

hehe, de brikkene kan man jo sette på peishylla, er ikke tvil pm at det er kvalitet, bare tenk på den eska de kommer i ;)

 

Kan du jo også godt si... Jeg nevner bare høytidelig seremoni med fanfarer osv når jeg putta brikkene mine inn i maskinen min :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...