formann Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har i dag vært og pratet i med innehaver av en lokal datasjappe, og vi skal prøve å få tak i noen gull-chipper. Det jeg trenger er noen bestillinger, for det er ikke noe særlig å brenne inne med varer. Jeg garanterer ikke at vi får tak i noen som er skikkelig gode, men vi skal prøve. Vi kommer ikke til å selge noen som ikke er gode, og dere vil da få beskjed om at vi ikke klarer å få tak i. Om det er ønskelig så kan jeg teste en CPU før den eventuelt blir sendt og/eller maile dere hele steppingen. Det vi krever er at om dere bestiller, så må dere også kjøpe den når/om vi får tak i dem. Om noen viser seg å være så kjipe at de ikke gidder å kjøpe når de har bestilt så vil ikke eier av butikken være med på dette lenger, og de ødelegger da for alle andre. PS: Vi skaffer kun XP1800+, XP2400+ og XP2500+ Prisen på XP2500+ kommer på ~900.- XP2400+ ~800.- XP1800+ ~600.- Tror ikke det blir noen gode XP1800+ i første omgang, men skal prøve litt senere. Edit: Priser Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jepp ! en XP2500 gullCPU til meg (2500MHz stabilt er nok for meg ) Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 hmm . hva mener de . dere skjekker vel om den er jalla før jeg bestiller. hvis dere gjør det så en super gull chip til meg 2500mhz. kun hvis den er god Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 hmm . hva mener de . dere skjekker vel om den er jalla før jeg bestiller.hvis dere gjør det så en super gull chip til meg 2500mhz. kun hvis den er god Jeg kommer til å sjekke alle selv, og teste dem for dere om det er ønskelig. Dere kan også få tilsendt steppingen om dere vil. Om vi ikke får tak i noen som er gode så dropper vi hele greia, så det er ingen fare for at dere vil få tilsendt en som klokker dårlig. BTW: Vi venter til vi har 5 eller 10 bestillinger før vi "setter igang" for det er litt stress for hver gang det skal skaffes et parti. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 okej. prøv å finne en liknene din da formann. helst ikke med batchnr 1118 Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 okej. prøv å finne en liknene din da formann. helst ikke med batchnr 1118 Noe batchnr. i nærheten av det blir det nok lite akutelt å ta inn ja Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvilke priser blir det da? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 kan du ikke ta litt mere for de som klokker super bra å vanlig for de som klokker bra. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 kan du ikke ta litt mere for de som klokker super bra å vanlig for de som klokker bra. Det er ikke umulig at det blir sånn, men det er ikke snakk om noen kjempeforskjell i pris. Kan jo kanskje dele dem opp i to kategorier; de som klarer 2.4+ og de som klarer 2.5+. Jeg gjør ikke dette med tanke på å tjene penger, så jeg vet ikke helt ennå. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Bra initiativ. Kunne tenke meg en 2500+ med superstepping og tidlig batch nummer som klokker over 2500mhz...hvis prisen legger seg på rundt 1000.- -Ruben Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg kan godt gi en del extra vis den er super mega god du skulle også kjøpe deg en is for å gidde å gjøre dette for oss. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Off topic: formann, er du fornøyd med rambrikkene dine ? Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 men får vi velge cpuene selv når du har testet dem. det hadde vert fint så kunne vi velge cpu å betale deretter. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 men får vi velge cpuene selv når du har testet dem. det hadde vert fintså kunne vi velge cpu å betale deretter. Kan sikkert få til det, men vi kommer ikke til å ta inn flere enn det som blir bestilt. Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 ossen skal dere få det til egentlig. mener du at han mannen skal få inn et parti å så velger du ut de beste til oss. eller skal dere dra in til et sånt lagerbygning å velge ut. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Tar gjerne en jeg, hvis den klokker 2500Mhz+ eller noe rundt der Den sure min vil ikke over 2300MHz stabilt Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 ossen skal dere få det til egentlig. mener du at han mannen skal få inn et parti å så velger du ut de beste til oss. eller skal dere dra in til et sånt lagerbygning å velge ut. Noe sånt ja.. kan ikke gå så nøye inn på det, av diverse årsaker. Lenke til kommentar
nykommer'n Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvor lang tid vil det ta sånn ca. fra dere har nok bestillinger her i forumet og at dere 'sender' bestillingen, til at cpu'ene er klar til levering. Snakker vi uker eller måneder? Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hvor lang tid vil det ta sånn ca. fra dere har nok bestillinger her i forumet og at dere 'sender' bestillingen, til at cpu'ene er klar til levering. Snakker vi uker eller måneder? Vi sender bestillingen så fort vi har 5-10 bestillinger, og da regner jeg med at vi har dem innen 1 uke.. så vil det da ta 1-2 dager å teste dem. Etter testingen så blir de nok sendt med en gang, eller dagen etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg