GjestKL Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei Jeg jobber som journalist og i det siste har jeg kommet over en rekke artikler fra utenlandsk presse om at flere og flere velger å feire skilsmissen sin - enten sammen med ekspartneren eller sammen med venninner/kompiser. Jeg har også hørt at trenden er i ferd med å slå rot her hjemme. Er det noen som har hørt om skilsmissefester i Norge? Hva syns dere om en slik feiring? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Høres rett og slett lattelig ut. Aldri hørt om lignende før. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Så om du for eksempel finner ut at mannen din har vært utro under hele ekteskapet og slår opp på grunn av det, så inviterer du ham til fest etterpå for å feire skillsmissen? Jeg klarer ikke helt å se hvordan det lar seg gjøre. :!: Og selv uten ekspartneren til stede virker det bare tragisk, det er da uansett ikke noe å feire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå