Gå til innhold

Feil farge på kabinett...


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg endelig pakken som jeg har ventet og spart til over lengre tid. Alt var glede da faren min hentet pakken på posten. I pakken skulle det vere: Kabinett, radiator, chipsett blokk og masse masse stash (lys osv). Samlet verdi av litt under 7000 kroner.

 

Da jeg åpnet pakken der kabinettet låg i, fikk jeg nærmere et sjokk. Jeg som hadde bestilt et Svart Lepont kabinett med 3 vinduer og hadde bestilt mye annet med svart utseende, såg da et GRÅTT Lepont kabinett!

Etter all denne ventingen på et fantastisk kabinett, sank gleden en del.

Jeg tenkte først: "Gi f***. Jeg kan jo bruke dette også." Men etter at jeg gikk gjennom resten av bestillingstingene la jeg merke til nesten alt jeg hadde bestilt var svart. Alt fra radiatoren (som jeg skal montere på toppen) til viftestyringen. Jeg bestemte meg da for å sende det tilbake.

 

Jeg har nå nettopp sendt en mail til Microplex om dette, der jeg spør om diverse ting ang. returen.

 

Er det noe annet jeg bør gjøre?

 

PS: Jeg vil ikke klandre Microplex for noe. De virker grei (så langt), og jeg forstår at alle kan gjøre feil. Så jeg vil ikke gi de noe dårlig rykte. Så ikke legg vekt på at dette er en spesiell butikk. Det kunne skjedd med hvem som helst.

Ellers er jeg svært fornøyd med tingene jeg har bestilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg syntes ikke det var SAA ille da :roll:

JEg trodde du hadde blitt svindlet, anyway.

 

Microplex er jo en grei butikk de, hvis du kontakter dem og forklarer at du har faatt feil kabinet saa burde det ikke bli noe problem, for du sender pakken tilbake saa burde du faa et retur nummer, bare for aa vere sikker.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Var det verste som kunne skje at kabinettet var grått istedet for svart?  

Jaja..

 

ja. når jeg har ventet og gledd meg LENGE. og har kikket på det kabinettet i et halvt år før jeg kjøpte det. og når jeg endelig får det, er det feil :(

 

men nå har jeg mottatt en mail (eller flere). og jeg har nå god kontakt og jeg skal sende det tilbake så snart jeg kan. la oss håpe det går bra da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...