banansplitt™ Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Føler med dere... Nei, jeg gjør jo ikke det. Gooooo BROM BROM Finaleplass er da bedre enn å bli sendt på hodet og rævva ut av West Ham i femte runde, synes du ikke? Vel.. Egentlig ikke. 2. plass er første taper. Vi endte opp, i likhet med dere uten medalje i LC, men slapp noen få kamper slik at kampprogrammet ble bittelitt enklere. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi har for det meste stilt med svekkede lag i denne turneringen, så det ser jeg ikke på som et problem. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Han har stått meget bra den siste tiden, men er fortsatt ung. Spesielt innen keepermiljøet. For en liten stund siden var han vår 3'keeper. At han ikke ikke har nok kommunikasjon med forsvaret er også til dels hans ansvar. Han kommer bak, og skal ha oversikt. Er dog enig at det er Koscielnys feil. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Så Persie fikk seg en trøkk i dag bl.a. Psykologisk mye tøffere å tape en finale for dere enn en forblåst kvart i mikkemusen (som vi har vunnet 2år på rappen før denne sesongen) med rent reservelag. Hadde faktisk glemt kampen Deilig med Szczesny, den arrogante valpen fikk som fortjent. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Etter jeg så størrelsen på pokalen kan det være det samme. 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Etter jeg så størrelsen på pokalen kan det være det samme. Jepp. Frykten for å miste dette troféet var egentlig større enn lysten til å vinne det. Det hadde vært deilig å endelig vinne et trofé, men når alt kommer til alt er det de tre andre troféene som virkelig betyr noe. Håper dette nederlaget viser spillerne våre at de faktisk må jobbe rævva av seg dersom de har lyst til å vinne noe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) dobbelpost Endret 27. februar 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Han har stått meget bra den siste tiden, men er fortsatt ung. Spesielt innen keepermiljøet. For en liten stund siden var han vår 3'keeper. At han ikke ikke har nok kommunikasjon med forsvaret er også til dels hans ansvar. Han kommer bak, og skal ha oversikt. Er dog enig at det er Koscielnys feil. Håper du kødder nå. Vi har vært MYE sikrere bakover med Szczesny enn Almunia eller Fabianski. Dette fordi Szczesny er forbanna god, og han har en tilværelse som er helt sinnsyk. Hvis vi kjøper en keeper i sommer, dreper vi både Szczesny og hans potensial. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Etter jeg så størrelsen på pokalen kan det være det samme. Jepp. Frykten for å miste dette troféet var egentlig større enn lysten til å vinne det. Det hadde vært deilig å endelig vinne et trofé, men når alt kommer til alt er det de tre andre troféene som virkelig betyr noe. Håper dette nederlaget viser spillerne våre at de faktisk må jobbe rævva av seg dersom de har lyst til å vinne noe. Dette er en haug med bullshit. Når vi faen ikke klarer å vinne mikkemuscupen mot Birmingham, må man stille spørsmål som "er dette laget i stand til å vinne noe som helst?" enn å konkludere med at de tre andre trofeene er viktigere. For en jævla drittdag. 7 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 RvP ute, mister Barca kampen. Kollapsen har offisielt startet, folkens! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 RvP ute, mister Barca kampen. Kollapsen har offisielt startet, folkens! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Frykten for å miste dette troféet var egentlig større enn lysten til å vinne det. Det hadde vært deilig å endelig vinne et trofé, men når alt kommer til alt er det de tre andre troféene som virkelig betyr noe. Håper dette nederlaget viser spillerne våre at de faktisk må jobbe rævva av seg dersom de har lyst til å vinne noe. Dette er en haug med bullshit. Hva er en haug med bullshit? At det er det minst viktige av de fire troféene det er mulig å vinne? Du kaller det selv mikkemuscupen. Er det virkelig så viktig at vi vinner mikkemuscupen? United vant ikke mikkemuscupen. Chelsea vant ikke mikkemuscupen. City vant ikke mikkemuscupen. Hvem vant den? BIRMINGHAM. 16. plassen i PL. Det hadde vært en moralboost om vi tok troféet, men ikke stort mer. Vi er fem poeng bak United i ligaen. De skal møte Chelsea to ganger, Liverpool borte og oss på Emirates. Vi slo Barcelona for halvannen uke siden, og har en god mulighet til å avansere i CL mot det som regnes som verdens beste lag. Sesongen er ikke over enda. Jeg håper spillerne innser det. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Føler med dere... Nei, jeg gjør jo ikke det. Gooooo BROM BROM Finaleplass er da bedre enn å bli sendt på hodet og rævva ut av West Ham i femte runde, synes du ikke? Jepp. Veldig mye bedre, hadde det bare cupen hatt noen verdi Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Helt utrolig for meg at noen klarer å være positive etter en slik kamp. Nå har sikkert Kos også gjort så Szc får seg en knekk i selvtiliten i et mål som jeg blamer han for 90%. Helt utrolig at vi klarer å rote dette vekk! Har ikke vært så knust siden 2-1 på OT i fjorsesongen. Vi beviser NOK en gang at vi ikke klarer avgjøre store kamper. Vi trenger en leder i laget. Vi trenger en Adams igjen, bare synd at det ikke er noen av spillerene på dette laget som er i nærheten. Vel.. Egentlig ikke. 2. plass er første taper. Vi endte opp, i likhet med dere uten medalje i LC, men slapp noen få kamper slik at kampprogrammet ble bittelitt enklere. Vi fikk jo tross alt en medalje i LC, selv om det var den bittre sorten... Endret 27. februar 2011 av Iceman #10 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dere som sier Ligacupen ikke betyr noe; Ta dere en bolle. Et trofe er et trofe for spillerne, og faktumet er at vi ikke har vunnet noe siden Wilshere var lilleputt-spiller. Jeg vil se trofeer til klubben og det vil spillerne også, uansett om det er ligacupen eller FA cupen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Dere som sier Ligacupen ikke betyr noe; Ta dere en bolle. Et trofe er et trofe for spillerne, og faktumet er at vi ikke har vunnet noe siden Wilshere var lilleputt-spiller. Jeg vil se trofeer til klubben og det vil spillerne også, uansett om det er ligacupen eller FA cupen. Litt betyr den selvsagt, men den betyr ikke så mye at sesongen over. Vi kan ikke gi opp på grunn av én kamp, når vi fortsatt er med i de tre andre store turneringene. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Flere som så at Birmingham spillerne var borte og slo/dytta Koscielny i hodet etter målet? La cuntsa brenne i Wankership. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Skal man gå for de store titlene så tjener man mye på å nedprioritere de andre. derfor blir ligacupen nedprioritert av de store laga, og da blir prestasjonen satt i et dårlig lys. Tror du West Ham hadde slått oss så mye om det hadde vert FA-cup? Ligacupen er stor for Birmingham og mange andre antatt dårligere lag siden det er den eneste reelle sjangsen for en tittel for dem. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Flere som så at Birmingham spillerne var borte og slo/dytta Koscielny i hodet etter målet? La cuntsa brenne i Wankership. Var det noen som så at noen var borte og dyttet og slo på Nistelrooy for noen sesonger siden? Sorry, måtte bare 4 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Poenget her ligger vel i at spilt er spilt. Jeg har mange banneord som skal ut de neste dagene, og det å være likegyldig til dette er for dumt. MEN, vi er fortsatt med i tre potensielle gullmuligheter. Og hvis noen av de skulle gå helt inn blir dette tapet satt helt i skyggen. Både fordi cupen i seg selv er den minst prestisjefylte, men også fordi vi eventuelt svarer på tiltale. La oss nå ikke gi opp håpet, det ville i såfall være mer lavmål enn å drite i denne kampen. Legger med en liten post-match quote av Wenger: on how much defeat will affect his squad... Exactly [it could affect us], we don't deny that. It is a massive disappointment for the team but we have massive challenges in front of us - the Carling Cup is four games, five games but a championship season is 38. We will not throw 38 games away because of one game. Endret 27. februar 2011 av Liquidkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå