Gå til innhold

27.02.11: Carling Cup Final: Arsenal v Birmingham City, Wembley Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stikker på Highbury om noen få strakser, så dette blir mitt siste innlegg før eventuelt i kveld. Er litt nervøs, for vi må bare vinne i dag. Hvis vi taper, er det ikke bare flaut og skuffende, men også ødeleggende for lagmoralen og det kan påvirke resten av sesongen. Jeg tror ikke dette er en win-win finale, hvor uansett utfall vil motivere spillerne, men at det er dødsviktig å vinne. Vi trenger Nasri og RvP i form i dag, no doubt about it. Wilshere spiller nok en god kamp, som han pleier å gjøre, men jeg vet ikke om han har det lille ekstra for å påvirke kampen som Cesc pleier å gjøre. Det spørs også hvem han har bak seg. Håper mest at det blir Diaby og Song, men førstnevnte er jo akkurat tilbake fra skade og en 3-kampskarantene, så det spørs om han har kampformen inne.

COME ON ARSENAL!

Lenke til kommentar

Lenge siden finale nå merker jeg! Selv en ligacup finale blir seriøst shit. Men det trengs innad i laget. Enig med Roman, dette er definitivt ikke en win-win situasjon. Utrolig nervøs nå, skjelver over hele kroppen. Men det kan være fordi jeg har sovet 2 timer de siste 50 timene. Vi snakkes ikveld!

Lenke til kommentar

PM hvis du finner det ihvertfall Benbjo, please. :)

Birmingham midfielder Craig Gardner on his side's approach to the Carling Cup final: "I know Arsenal play it around and keep the ball, but I can guarantee they won't have as much determination as our lads. They are going to need to be on their game to beat us because we are going to be on fire."

Sounds good to me.

Lenke til kommentar

PM hvis du finner det ihvertfall Benbjo, please. :)

Birmingham midfielder Craig Gardner on his side's approach to the Carling Cup final: "I know Arsenal play it around and keep the ball, but I can guarantee they won't have as much determination as our lads. They are going to need to be on their game to beat us because we are going to be on fire."

Sounds good to me.

Selvfølgelig sier han det. Birmingham må satse hardt for å vinne denne kampen. Legger de seg bakpå taper de garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...