TomWhittaker Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Helsing frå Aston Villa-fansen under gårsdagens kamp mot Blackburn. Endret 27. februar 2011 av TomWhittaker 3 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Stikker på Highbury om noen få strakser, så dette blir mitt siste innlegg før eventuelt i kveld. Er litt nervøs, for vi må bare vinne i dag. Hvis vi taper, er det ikke bare flaut og skuffende, men også ødeleggende for lagmoralen og det kan påvirke resten av sesongen. Jeg tror ikke dette er en win-win finale, hvor uansett utfall vil motivere spillerne, men at det er dødsviktig å vinne. Vi trenger Nasri og RvP i form i dag, no doubt about it. Wilshere spiller nok en god kamp, som han pleier å gjøre, men jeg vet ikke om han har det lille ekstra for å påvirke kampen som Cesc pleier å gjøre. Det spørs også hvem han har bak seg. Håper mest at det blir Diaby og Song, men førstnevnte er jo akkurat tilbake fra skade og en 3-kampskarantene, så det spørs om han har kampformen inne. COME ON ARSENAL! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenge siden finale nå merker jeg! Selv en ligacup finale blir seriøst shit. Men det trengs innad i laget. Enig med Roman, dette er definitivt ikke en win-win situasjon. Utrolig nervøs nå, skjelver over hele kroppen. Men det kan være fordi jeg har sovet 2 timer de siste 50 timene. Vi snakkes ikveld! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) Szczesny Sagna Djourou Koscielny Clichy Wilshere Song Rosicky Nasri van Persie Arshavin Rosicky, ikke det Wenger sa før kampen, men dette blir bra. Endret 27. februar 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Se den videoen jeg postet i Orient-tråden da, broren min viste videoen til meg når jeg også påsto at Rosicky suger nå (så ikke selve kampen da ). Rosicky er ikke shite akkurat, tror han kan gjøre en god kamp i dag liksom... blir spennende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Rosicky kan vippe begge veier. Mot Newcastle var han en skandale, mens han var ok mot LO, men det skulle egentlig bare mangle. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kom jo ikke inn på chilleste tidspunkt mot Newcastle da... hvis jeg husker rett? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sitter i en leilighet i Danmark og har endelig funnet en tysk kanal som viser kampen. Utrolig nervøs nå. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Mot Newcastle i Carling Cup var han rå, men i ligaen var han dritt. La oss håpe at han har en god dag på jobben. Ikke lenge igjen nå. Frykter overtente Birmingham-spillere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Sitter i en leilighet i Danmark og har endelig funnet en tysk kanal som viser kampen. Utrolig nervøs nå. Er hos foreldrene mine som har Viasat og utrolig nok er det ingen av de 100 kanalene som sender kampen så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Bare canal+. Kjøp stream eller noe. Eller livesport blabla. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Canal + sender kampen, ikke viasat. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Meh. Finner meg vel en måte å se kampen på ^^ Er såpass profilert kamp finnes det vel en HD stream til noe sted. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 PM hvis du finner det ihvertfall Benbjo, please. Birmingham midfielder Craig Gardner on his side's approach to the Carling Cup final: "I know Arsenal play it around and keep the ball, but I can guarantee they won't have as much determination as our lads. They are going to need to be on their game to beat us because we are going to be on fire." Sounds good to me. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 PM hvis du finner det ihvertfall Benbjo, please. Birmingham midfielder Craig Gardner on his side's approach to the Carling Cup final: "I know Arsenal play it around and keep the ball, but I can guarantee they won't have as much determination as our lads. They are going to need to be on their game to beat us because we are going to be on fire." Sounds good to me. Selvfølgelig sier han det. Birmingham må satse hardt for å vinne denne kampen. Legger de seg bakpå taper de garantert. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Fyllesjuk, forkjølelse av en annen dimensjon, dundrende hodepine, cup finale og kebab. Love my life! Med tanke på laget vi stiller burde dette være grei skuring, men cup er cup så jeg frykter nesten tap i dag Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Da er vi igang! Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå