fongogg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Heisann, Jeg vet ikke om dette er rette forum men følgende problem har jeg. For en tid tilbake endret alle datoene seg i min hotmail konto til merkelige tegn som ser slikt ut. Hvordan kan dette rettes slik at datoene blir forståelige. Disse tegnene er bare et utvalg. Samtlige datoer er forandret til disse type tegn eller lignende. ¤¤ë 2 ¥|¤ë 23 ¤T¤ë 30 ¤Q¤G¤ë 23 Vennlig Hilsen Fongogg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Forandret språk? Forandret tids-sone? Forandret noe annet i kontoen før dette skjedde? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ser ut som noen har hatt det litt moro med email kontoen din kanskje? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg er ikke sikker men kan du ha installert Messenger på et annet språk enn engelsk og norsk? Tror det kan påvirke hotmail-kontoen... Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Takk for svar, For å være helt ærlig så husker jeg ikke hva jeg gjorde forut for dato format feilen jeg har beskrevet. Jeg tviler sterkt på at jeg har instalerert msn på et annet språk. Jeg har derimot avinstalert og instalert både msn messenger og windows messenger noen ganger. Kanskje dette har noe med saken å gjøre? Når det gjelder forslaget at noen har hatt det gøy med min konto så ville jeg tro at vedkommende hadde gjort mere tull en bare endre en dato format noe i utgangspunktet er vanskelig å få til tror jeg. Hvis det er flere der ute som har opplevd det samme, så tar jeg gjerne i mot tips. Hilsen Fongogg Lenke til kommentar
JuB Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har akkurat det samme problemet, det et litt plagsomt. Håper noen vet hva som er galt. Har bare brukt norsk og engelsk MSN, men har brukt den nye msn beta versjonen. Tror det med datoene skjedde før jeg installerete betaen... Lenke til kommentar
Canute Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Jepp jeg vet! Det er hotmail som ble fucka opp en kveld, for å fikse det bare si at datoen skal være norsk det gjorde jeg Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Kjempe! men hvor gjøres det? Lenke til kommentar
fongogg Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Eh, jeg leste litt dårlig og forstod plutselig hva du mente. Jeg har endret språk og det fungerte! Kjempe greier. Takker så mye!! fongogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå