Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg vet ikke om dette er rette forum men følgende problem har jeg.

For en tid tilbake endret alle datoene seg i min hotmail konto til merkelige tegn som ser slikt ut. Hvordan kan dette rettes slik at datoene blir forståelige. Disse tegnene er bare et utvalg. Samtlige datoer er forandret til disse type tegn eller lignende.

¤­¤ë 2

¥|¤ë 23

¤T¤ë 30

¤Q¤G¤ë 23

Vennlig Hilsen

Fongogg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar,

For å være helt ærlig så husker jeg ikke hva jeg gjorde forut for dato format feilen jeg har beskrevet. Jeg tviler sterkt på at jeg har instalerert msn på et annet språk. Jeg har derimot avinstalert og instalert både msn messenger og windows messenger noen ganger. Kanskje dette har noe med saken å gjøre?

Når det gjelder forslaget at noen har hatt det gøy med min konto så ville jeg tro at vedkommende hadde gjort mere tull en bare endre en dato format noe i utgangspunktet er vanskelig å få til tror jeg.

Hvis det er flere der ute som har opplevd det samme, så tar jeg gjerne i mot tips.

Hilsen

Fongogg

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme problemet, det et litt plagsomt. Håper noen vet hva som er galt. Har bare brukt norsk og engelsk MSN, men har brukt den nye msn beta versjonen. Tror det med datoene skjedde før jeg installerete betaen... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...