cowboy bob Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Heija gutter og jenter I OT-baren så fortalte jeg nettopp om hvordan jeg prøvde å recalle da jeg skulle hjem istedenfor å gå hele veien, og tidligere har jeg prøvd å hearthstone, bruke call pet o.l før jeg kommer på at - jeg spiller jo ikke at jeg skal kjøpe grandis og cola, jeg gjør det faktisk på ekte Så kom han Slimda og sa at han aldri har opplevd noe lignende og det synes jeg er litt merkelig. Så, har dere prøvd å gjøre bruke spells o.l fra spill irl eller er det bare jeg som har en fantastisk innlevelsesevne? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Fantastiske innlevelser? høres mer sykt ut spør du meg! :O Selv om jeg ikke helt skjønner hva recalle, hearthstone ol er så regner jeg med at det er fra et eller annet spill av typen wow? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Recall er fra dota type spill og hearthstone er fra wow. Har ikke innbilt meg at jeg kan gjøre 3p!c jump5h07 eller andre fps ting. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 wow.... og da mener jeg ikke world of warcraft men bare wow at noen er slik som dette. Så svaret til ditt spm er nei. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ja for øvrig, dette er bare noe som skjer etter ekstremt mye spilling på kort tid Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Trappe ned spillinga litt kanskje? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Da jeg var influensasyk som liten gjorde jeg mye rart i feberfantasier mine foreldre aldri lar meg glemme. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Haha, har aldri gjort noe av dette irl men det hadde vært ganske greit å ha enkelte av disse tingene irl. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jøss, hadde trodd at ihvertfall noen andre har opplevd lignende. Har aldri hatt noe særlig med feberfantasier så hva dette kommer av skjønner jeg virkelig ikke E1: haha herregud, sykt bra video Endret 24. februar 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg har spilt Mirrors Edge IRL Men det er vel kanskje litt mer vanlig enn å gjøre det greiene dine... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg prøvde en gang å åpne scoreboard for å sjekke stats når jeg var ute å kjørte :!: Så kom jeg på at dette ikke var cod. 2 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Vel jeg har tenk "å så deiligt det hadde vert å ha en hearthstone" men ikke noe mer en det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå