NeEeO Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 det er farlig? det er snakk om en lapptopp, jeg aner ikke hvordan jeg åpner den. redd for at den skal bli herpa. Video? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg vet ikke helt hva Acerj50 er , men regner med at det er hele Pcen. Det er hovedkortet i pc'en sine temperatursensorer. Acer har mange merkelige navn på de, avhengig av modell. det er farlig? det er snakk om en lapptopp, jeg aner ikke hvordan jeg åpner den. redd for at den skal bli herpa. Video? Det er ikke farlig og åpne en laptop, nei. Så lenge du gjør det du skal og ikke rører noe annet, så går det bra. Finner desverre ingen bilder/videoer av maskinen underside, kunne du tatt ett? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå ser jeg at det kan bli værre.. Du har ingen luke som du får tilgang til viften med, og da må du demontere hele maskinen for å komme til viften og kjøleribben. Det er en mer krevende jobb og jeg ambefaler deg ikke å gjøre det med mindrr du vet hvordan Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 du kanke ta et bilde av tastaturet? er du heldig er det lett å fjerne, og da får du kanskje tilgang til vifta ovenfra. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Umm..ligner på dette: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Tastaturene er somregel enkle å fjerne. Bruker å være noen plastikkreier som man bare dytter bort som holder de igjen. Kan forklare bedre imorgen Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ehm, forrige gang jeg prøvde å ta av 5-6 knapper av tastaturet for å rense, vel..måtte på reperasjon for å få nytt tastatur. men trur ikke det viul gå ann å se vifta, siden vifta ligger under, den store runde knappen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 vi snakker om å fjerne hele tastaturet i 1 operasjon. ikke fjerne 1 og 1 knapp. men crazyjoey er sikkert flinkere på dette enn meg, så du får vente på svaret hans i morra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå