-swifty- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Da jeg i natt skulle starte opp RedHat 8.0, så så alt helt fint ut helt til dette, kom: mounting proc filesystem [OK] unmounting intid [OK] configuring kernel paramenters [OK] ja, mere en det der kom det ikke, den stoppet helt der. Så jeg orket ikke gjøre så mye mere med det, og gikk og la meg. Tidligiere i dag prøvde jeg og starte opp, ikke så veldig overaskende, men akkurat det samme skjedde. Jeg bestemte meg for å formatere partisjonen, og legge inn linux på nytt, AKKURAT det samme skjedde.. håper noen av linux folkene her kan hjelpe meg, jeg vil komme meg bort fra windows.. edit: bare en bitteliten skrive feil, sikkert flere.. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Prøv RedHat 9.0 i stedet. Den er nyere( ) og bedre. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Prøv RedHat 9.0 i stedet. Den er nyere( ) og bedre. Bedre og bedre fru blom. Har hørt flere som har hatt problemer med Hardware støtten i RH9.0 som ikke hadde det i 8.0. . . Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Hadde jeg hatt en raskere linje (har isdn) så skulle jeg gjerne gjort det så du skaffer det til meg du ? greit da har vi en deal der. har fått fikset det nå, la det inn på en egen disk.. *wee* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå