V. Haugen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 - Viktig at brukerne har kontroll over sine data, hevder Google. Les mer Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Her støtter jeg Google. Facebook prøver å monopolisere kontaktdata, og det er ikke akseptabelt. 1 Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Håper dette ikke går utover kontaktbildet når en synket kontakt ringer.. Allikevel deilig å se at de gjør noe med dette, siden telefonnummer synket fra facebook er noe hat siden de ikke har + foran 47... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Uffda, håper Desire Z ikke går under toppmodell om non måneder. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 "Per i dag har Android-brukere mulighet ti lå synkronisere..." *Pirkepirke* Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Håper dette ikke går utover kontaktbildet når en synket kontakt ringer.. http://www.appbrain.com/app/syncmypix/com.nloko.android.syncmypix Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Dette er jo en tragedie. Er enig at man ikke får kontroll over kontaktene dine med Facebook sync på (eller andre sosiale nettverk), men hva med bare å synkronisere profilbildene til kontaktbildene? Det skader ikke. Prombel, virker den appen bra? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Prombel, virker den appen bra? Har ingen anelse. Jeg hater Farcebook Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 I slike situasjoner blir jeg glad for at jeg har HTC Sense Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 I slike situasjoner blir jeg glad for at jeg har HTC Sense Ja, med HTC slipper du å bli plaget av oppdateringer i tide og utide 1 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Støtter Google her jeg og. Facebook appen har uansett blitt et hat etter + ble fjerna før telefon nummer. Resultatet har blitt en del morsomme telefonsamtaler til 47xxxxx nummere.... "Ey Mathias?" "Øhhh....er ingen Mathias her, tror du har ringt feil" "Å faen..." *Prøver igjen* "Mathias?" "Du har ringt feil, igjen" "HELVETE!" Endret 25. februar 2011 av TheRealL Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 jeg sliter også FÆLT med facebooksynken.. fint de fjernre denne!! Samboeren min studerer i england nå, så jeg sender nr på to av nr hennes... Og selv om jeg velger å fjerne kontakt og legge til på nytt (i samtalen), så defaulter den til facebook-nr når jeg prøver å sende på nytt. Har irritert meg grenseløst over dette... Bildesynk er en fint ting, men synk av kontaktinfo fungerer dårlig fra facern. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Problemet med +47 tror jeg bare oppstår når det er en ren Facebook kontakt... Hvis du først oppretter en vanlig kontakt på telefonen for å så "koble" den mot en facebook-kontakt er det null problem med +47! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 at facebook-bildet og siste status-melding har blitt lagret i adresseboken min, synes jeg er helt fantastisk! Og at dette er en en-veis-sync (altså at adresseboka mi ikke lastes opp til Facebook.com) er bare positivt i mine øyne! Nei, her skjønner jeg ikke hva Google driver med – det virker som de bare er "sure" og "sutrete" på facebook, og nå gjør småting for å irritere konkurrenten. Sist jeg sjekket var det helt frivillig å bruke app'n til å oppdatere kontaktboka med informasjon fra Facebook. De som har hatt problemer, kunne vel bare fjerne app'n? Nei, Google – hva er dette for tøys?? Lenke til kommentar
jhrath Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Min Nexus One er oppgradert til Android 2.3.3, og jeg ser fremdeles Facebook bilder på mine kontakter... Skjønner ikke hva som skal ha endret seg? Lenke til kommentar
jhrath Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Og telefonnummer fra Facebook viser på kontaktet på telefonen. Fremdeles synkronisert altså... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Kan melde at problemet med +47 også gjelder WP7. Nå synes jeg det er kjekt at kontaktene på telefonen synkes mot facebook (og andre steder jeg kontakter) slik at jeg slipper å gjøre dette manuelt. Facebook er jo ikke en kontaktliste som sådan da du ikke får lagret kontaktinfo der, den er det jo den enkelte selv som legger ut. Hva jeg skulle ha ønsket av synkronisering opp dit vet ikke jeg. Det som irriterer meg er imidlertid at jeg ikke kan (som jeg vet om) synke facbookkontakter ut til for eksempel outlook hvis jeg ønsker dette. Ei heller oppdateres outlookkontoer med informasjon fra facebook. Synes dette godt kunne ha vært mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg