|Flame| Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Noen som har tips til å få bedre kjøling på northbridge på MSI K7T 266 PRO-R ? Det sitter en liten oransj kjøleribbe der fra før, som ikke går ant å klikke av (tror jeg) Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Hvis du tar ut hket så er det 2 plast ting som du kan ta av, og så detter ribba ut :smile: (sånne som kjølern på geforce sitter fast med) Lenke til kommentar
DiggerPC Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Jeg har et sånt kort også. Jeg bare rev den av (meeget enkelt) fordi den bare var festet med kjøletape. Deretter satt jeg på en chipset-kjøler som jeg festet ved hjelp av de to små hullene i hovedkortet (standard festing) og brukte artic-silver2 (Ikke få det på hovedkortet. Hvis det skjer, tørk det vekk med en klut med isopropanol på.) Helt enkel og grei prosedyre. :smile: Lenke til kommentar
InzerT^ Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Kjøp en FC-PGA vifte på tilbud hos http://www.mircoplex.no til 15kr og bruk!!! jeg har samma hovedkort, den kjøler som bare fa1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå