Manlulu Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Vil skaffe meg hdmi utgang til stasjonæren. Hovedsakelig for lyden sin del. Er det slik at jeg må kjøpe meg nytt skjermkort? Hdmi kabeln kommer til å gå igjennom en forsterker. Er litt blank på dette.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det kommer helt an på hva slags GPU som sitter i maskinen din. Med en del kort fra ATI/AMD kan man kjøre lyd via DVI ved bruk av en DVI-HDMI adapter. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 hmm.. får du like god lyd da? jeg kjører xfx gforce 260 gtx.. Så det er ikke det aller nyeste.. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Du får ikke merkbart bedre lyd av å skifte fra mini-jack til hdmi kabel for å si det sånn Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 hmm fikk merkbart dårligere lyd når jeg gikk fra bærbarn med hdmi, til stasjonæren med mini jack.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Kanskje dette kan fungere for din del også?: http://www.yproxy.com/blog/audio-and-video-over-hdmi-with-evga-nvidia-gtx-260-and-evga-780i-motherboard/ Endret 24. februar 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå