Ole3 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg fant denne demonstrasjonen: Hvis dette er en bløff så er den i alle fall godt gjennomført. Jeg vil gjerne ha kommentarer på om dette kan være mulig, og i så fall hvorfor. Eller at det er en bløff - og i såfall hvorfor du påstår det. Ole Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har mine tvil... men hvis du får det til.. Send det ut på youtube. XDXD Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bløff. Hvordan kan noen tro dette er virkelig? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Bløff, når "vannet" holder formen ser det mer ut som is. Og alle kuttene gjør dette også suspekt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 faktumet at denne brukeren har masse andre klipp med sine 3d animasjoner støtter vel bare at dette er fake Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 faktumet at denne brukeren har masse andre klipp med sine 3d animasjoner støtter vel bare at dette er fake DAMIT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå