nikrus Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Halloen, jeg kjører Win7 64bit og av en eller annen merkelig grunn er det samtlige filer jeg ikke får flyttet på, slettet eller kopiert. Det står at jeg ikke er administrator og ikke har tilgang på å endre filene. Jeg dobbel sjekka at jeg var innlogget på admin brukeren på PC-en min, noe jeg var. Etter det tok jeg "eierskap". Det fungerer fremdeles ikke. What to do? Takk på forhånd Nikolai Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Gjelder dette på hele pc'en din eller bare på et bestemt området/mappe? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Start Windows Utforsker (Windows Explorer) elevert som administrator. Slik som på bildet : Søk Høyreklikk på Windows Utforsker Velg kjør som administrator Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Det lurer jeg også på. Er det snakk om flytting til mapper som inneholder systemfiler e.l? Hvilke mapper er det du ønsker og flytte/kopiere til/fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå