spetwols Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Laster opp et bilde til fra samme serien. Ble egentlig ganske fornøyd med dette også. Noe konstruktiv kritikk om bilde og komposisjon ? Bildet er shoota i raw med stativ.. La virkelig all den virkelige følelsen i bilde, slik jeg opplevde det. Slik bilde er, er slik jeg opplevde det. Fantastisk. Lukkertid ; 1/10 Sec. Blender ; F/8 Iso ; 800 Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg liker fargene og stemmningen. Den tomme himmelen oppe til høyere trekker litt mye oppmerksomhet, men er ikke så mye man får gjort med det;) Ikke glem BK: i tittelen Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg liker fargene og stemmningen. Den tomme himmelen oppe til høyere trekker litt mye oppmerksomhet, men er ikke så mye man får gjort med det;) Ikke glem BK: i tittelen Takk for godt svar! Enig når du sier det, ble nok litt for mye himmel. Skulle vært noen stjerner eller en måne der, det hadde gjort susen tenker jeg. ^^ blir vel ikke så fint å mekke det i ps kan jo prøve det. ^^ Lenke til kommentar
haratang Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Setter en del følelser i sving. Men har du en bevisst tanke bak treet til høyre. Ville gjort et forsøk på croppe treet og noe av forgrunnen og rendyrket fjell og himmel Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Setter en del følelser i sving. Men har du en bevisst tanke bak treet til høyre. Ville gjort et forsøk på croppe treet og noe av forgrunnen og rendyrket fjell og himmel Takk for svar!! Egentlig hadde jeg ikke noe som helst tanke bak treet. Det bare ble sånn, tenkte på å croppe det, men da føler jeg kansje at bilde hadde blitt litt tomt og kjedelig? eller kansje ikke, får prøve. ^^ Mener du med rendyrke fjell og himmel? ^^ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg liker det enslige treet i hjørnet. Synd det er kroppet litt på høyre side. Jeg kunne tenkt meg bitte lite grann luft til høyre for treet. Ut over det, har jeg ingen forslag til endring. Men så trenger ikke bildet det heller. Lenke til kommentar
haratang Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Setter en del følelser i sving. Men har du en bevisst tanke bak treet til høyre. Ville gjort et forsøk på croppe treet og noe av forgrunnen og rendyrket fjell og himmel Takk for svar!! Egentlig hadde jeg ikke noe som helst tanke bak treet. Det bare ble sånn, tenkte på å croppe det, men da føler jeg kansje at bilde hadde blitt litt tomt og kjedelig? eller kansje ikke, får prøve. ^^ Mener du med rendyrke fjell og himmel? ^^ Ser vel på bildet i nevnte versjon som grunnlag for en refleksjon omkring opplevelser gjennom et etterhvert langt liv i nettopp fjellet. Så hadde bildet vært mitt så hadde det nok havnet på veggen. 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Setter en del følelser i sving. Men har du en bevisst tanke bak treet til høyre. Ville gjort et forsøk på croppe treet og noe av forgrunnen og rendyrket fjell og himmel Takk for svar!! Egentlig hadde jeg ikke noe som helst tanke bak treet. Det bare ble sånn, tenkte på å croppe det, men da føler jeg kansje at bilde hadde blitt litt tomt og kjedelig? eller kansje ikke, får prøve. ^^ Mener du med rendyrke fjell og himmel? ^^ Ser vel på bildet i nevnte versjon som grunnlag for en refleksjon omkring opplevelser gjennom et etterhvert langt liv i nettopp fjellet. Så hadde bildet vært mitt så hadde det nok havnet på veggen. Tusen hjertelig takk for det! Skjønner noe nå hvertfall at bilde har et budksap for noen hvertfall. Selv hadde jeg egentlig ikke så mye tanke bak bilde egentlig, nå er jeg helt nybegynner også så jeg lærer nok masse mere kunstner! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå