Lidskjalv Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg fant ikke spor av first price eggene på Meny da jeg var der i dag. Har andre butikker de enda? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvis de kun var borte ved ett besøk, er de nok bare tom. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Kunne ikke se noen hylleforkanter heller. Det jeg lurer på er om det gjelder bare denne butikken eller hele Unil / Norgesgruppen. Noen andre som ikke finner First price Egg lenger? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er vanlig å snu labelen eller legge den bak andre hvis varen ikke er inne. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 First Price-egg så jeg senest i går på Kiwi, så det har nok bare gått tom for varen. 1 Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Uansett ikke noe billigere enn Solvinge egg på rema 1000. 12 egg koster 19.90 der. First price eggene koster 29.90 for 18 så prisen blir den samme. 10kr per 6 egg. First Price er forresten jevnt over litt dyrere og dårligere enn Rema's merker. Tror ikke så mange er klar over det, sikkert fordi rema bruker flere merkenavn på billigvarene sine. Landlord, Solvinge, Nordfjord, Gode hav og kanskje et par til jeg ikke kommer på i farten. First price wienerpølser f.eks, dyrere og smaker MYE dårligere enn Remas's Nordfjord pølser. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Grunnen til at du ikke finner First Price-egg, er pga Meny skal begynne å kun ha egg fra frittgående høner 1 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Se der da. Det var en forklaring. Der forsvant en kunde. 1 Lenke til kommentar
Artemia Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Grunnen til at du ikke finner First Price-egg, er pga Meny skal begynne å kun ha egg fra frittgående høner Da håper jeg inderlig den forferdelige snobbekjeden taper masse kunder. Egg er noe alle kjøper og hvis de litt prisbevisste av oss blir tvunget til å kjøpe dobbelt så dyre egg så tror og håper jeg mange finner seg en annen butikk. Se der da. Det var en forklaring. Der forsvant en kunde. Sånn skal det låte. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror ikke folk som går på Meny bryr seg nevneverdig om billig skit blir faset ut. 8 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) De som handler på meny er rike mennesker med millioner på konto , jeg får hvertfall ikke mye mat av å handle der i forhold til rema 1000 Endret 1. mars 2011 av Lumpness 1 Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror ikke folk som går på Meny bryr seg nevneverdig om billig skit blir faset ut. billig skit? invalid argument... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ok, knøttsmå, forholdsvis smakløse egg. Uansett, poenget er, folk som handler på Meny tenker gjerne mindre på prisen og mer på kvalitet/smak enn de som handler alt på Bunnpris og Nille. For all del, fint at de har et billig alternativ liggende for studenter og uteliggere, men den største kundegruppen blir ikke nevneverdig påvirket. 3 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Meny er en kvalitetsbutikk. Ja, de har kanskje litt dyrere varer. Men man får det man betaler for. Det er bra kvalitet der, og de sender tilbake ferske varer som ikke er gode nok. Service er dem kjent for, og jeg ville heller gått innom en butikk med litt dyrere varer og hyggelige ansatte, enn å handle i en kald butikk med milevis lange køer og ansatte som ikke bryr seg om kundene i det hele tatt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Husk også at for hver gang du kjøper dyrere egg fra frittgående høner så støtter du de som gir hønene sine ett fullverdig liv Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ja jeg hopper inn her selv om aktiviteten her har stivnet. Meny er en dårlig butikk som ikke har noen særlig bedre kvalitet enn de andre. First Price egg finnes og jeg har aldri noen gang opplevd at de har forsvunnet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hva begrunner du det utsagnet med? Hva gjør Meny til en dårlig butikk? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Grunnen til at Meny er en dårlig butikk er det at de har meget dyre matvarer av samme kvalitet som de billige. Det er grunnen... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Grunnen til at Meny er en dårlig butikk er det at de har meget dyre matvarer av samme kvalitet som de billige. Det er grunnen... Kom gjerne med et eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå