IntelAmdAti Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg laget en tråd her: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1776517728#1 Det er et forslag til Blizzard om å lage en benchmark for wow. Half-Life 2 har en fin stresstest som måler ytelsen til maskinen din og jeg syntes wow skulle hatt det samme. Selv om spillet er 6 år gammelt så krever det mer enn en skulle tro dersom en er kresen på grafikken. Min pc scorer 36k på gpu/cpu i 3dmark vantage og jeg vurderte oppgradering, jeg er uenig med samtlige som tror at wow krever så lite at det ikke er vits med benchmark-verktøy. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nok benchmark om du klarer å bevege deg i orgrimmar etc. Men kan sies wow krever enn del nå, synes min GTX260 sliter litt, har slått av shadow, men resten er på full, men det kan hende at jeg merker små lagg på raids og, litt lavere FPS i orgrimmar, avhengig hvor mange som er pålogget. Tviler noe slikt blir utviklet for brukere, de fleste spill scanner automatisk pc specs og velger det som er best for deg, men du kan selvsagt overstyre det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 1. Slutta ikke du å spille? 2. Hvorfor skal man absolutt ha en benchmark på et spill? Bare for å flekse på antall poeng? Der funker vel de tradisjonelle benchmarksa utmerket? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Sink, Jo men jeg har vel lov til å være interessert i spillet likevel? Har aldri sagt wow var kjedelig, faktisk har det aldri vært gøyere enn nå. Trodde aldri jeg skulle få oppleve å sitte med 5stk topp-gearet chars av nåtidens mest OP klasse (mage). Selv om du oneshotter alt så er det gøy, du føler du har fortjent å gibbe alt som er med tanke på innsats og tid brukt på leveling og gearing. Mye av den innsatsen gikk i bratt oppoverbakke også. Det er flere grunner til at det er nyttig med benchmark.. En er at du kan veldig lett se hva som tar ytelse og blir flaskehals. Du kan kjøre benchmarken en gang med laveste grafikk og så øke en og en innstilling og vite nøyaktig hvor mye hver innstilling krever og deretter vurdere hvilke innstillinger som er "verdt det". Det blir lettere å få best mulig grafikk og ytelse med en benchmark-program tilsvarende Stress Test på Half Life 2 som var genial. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Har aldri sagt wow var kjedelig, faktisk har det aldri vært gøyere enn nå. Jeg lager denne tråden for oss som ikke likte cataclysm expansion. Dette fordi world pvp er dødt, dungeonfinder fjernet effektivt moroa fra spillet i mine øyne. Cataclysm var en bortkastet tusenlapp og timer brukt til patching. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Oi.. Snakk om rot og selvmotsigelse.. Jeg gav opp wow før cataclysm grunnet LFD-verktøyet. Verden var helt tom og jeg var skuffet over at cataclysm ikke var noen forbedring på wpvp. Greit nok at det var utrolig artig en stund med forandringene til mage-klassen men selv det ble kjedelig uten fiender å krige mot. Dermed var det ikke mange timene jeg spilte cataclysm og da var det for min del ganske bortkastet. Cataclysm er det gøyeste spillet har vært med LFD men kan ikke måle seg med tiden før LFD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå