deng92 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Per dags dato er jeg eier av en HTC Tattoo. Jeg var ganske fornøyd med den i begynnelsen, men den har bare blitt treigere og treigere med tiden og den oppfører seg rett og slett rart i blant. Nå er jeg lei og ønsker å bytte den ut. Likevel vil jeg ha en ny HTC, men er så utrolig mye å velge mellom. Vil ha en mobil med mange muligheter til programmer, rask, stort minne og god skjerm. Noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hei og velkommen til forumet! Hvilken prisklasse er det du ser for deg? Lenke til kommentar
deng92 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Toppen 4000. Vil ikke bruke stort mer enn det. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 https://prisguiden.no/produkt/143279 Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Desire er og blir en svært god telefon. Gå for den da den gir masse verdi for pengene. Nå har HTC akkurat sagt at 2.3 kommer til den også! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Desire er og blir en svært god telefon. Gå for den da den gir masse verdi for pengene. Nå har HTC akkurat sagt at 2.3 kommer til den også! Nei nei nei den er gått ut på dato for lenge siden og mange har gått forbi den i kvalitet. Samsung Galaxy S feks men nå kommer også Galaxy 2 om et par mnd. Jeg hadde kjøpt LG Optimus 2X det blir den råeste tlf med best pris uten tvil for tiden fremover. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Desire er og blir en svært god telefon. Gå for den da den gir masse verdi for pengene. Nå har HTC akkurat sagt at 2.3 kommer til den også! Nei nei nei den er gått ut på dato for lenge siden og mange har gått forbi den i kvalitet. Samsung Galaxy S feks men nå kommer også Galaxy 2 om et par mnd. Jeg hadde kjøpt LG Optimus 2X det blir den råeste tlf med best pris uten tvil for tiden fremover. Galaxy S er en svært god telefon men har helt andre egenskaper enn Desire. Optimus 2X er ikke 'tried and tested' og er i en helt annen kategori enn de 2 forenevnte, prismessig. Faktum er at Desire fortsatt er en solid og god telefon, med HTC sitt løfte om 2.3 blir det ikke noe dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå