Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Per dags dato er jeg eier av en HTC Tattoo. Jeg var ganske fornøyd med den i begynnelsen, men den har bare blitt treigere og treigere med tiden og den oppfører seg rett og slett rart i blant. Nå er jeg lei og ønsker å bytte den ut. Likevel vil jeg ha en ny HTC, men er så utrolig mye å velge mellom. Vil ha en mobil med mange muligheter til programmer, rask, stort minne og god skjerm.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desire er og blir en svært god telefon. Gå for den da den gir masse verdi for pengene. Nå har HTC akkurat sagt at 2.3 kommer til den også!

Nei nei nei den er gått ut på dato for lenge siden og mange har gått forbi den i kvalitet. Samsung Galaxy S feks men nå kommer også Galaxy 2 om et par mnd. Jeg hadde kjøpt LG Optimus 2X det blir den råeste tlf med best pris uten tvil for tiden fremover.

Lenke til kommentar

Desire er og blir en svært god telefon. Gå for den da den gir masse verdi for pengene. Nå har HTC akkurat sagt at 2.3 kommer til den også!

Nei nei nei den er gått ut på dato for lenge siden og mange har gått forbi den i kvalitet. Samsung Galaxy S feks men nå kommer også Galaxy 2 om et par mnd. Jeg hadde kjøpt LG Optimus 2X det blir den råeste tlf med best pris uten tvil for tiden fremover.

Galaxy S er en svært god telefon men har helt andre egenskaper enn Desire. Optimus 2X er ikke 'tried and tested' og er i en helt annen kategori enn de 2 forenevnte, prismessig.

Faktum er at Desire fortsatt er en solid og god telefon, med HTC sitt løfte om 2.3 blir det ikke noe dårligere ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...