Jockstrap Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Hei, er det noen her som går/har gått økonomi og administrasjon? Det jeg lurer på er om det vil bli mye vanskeligere å gjør det bra i dette studiet om man jobber ut i fra notater som blir lagt ut på nettet og ut ifra bøker enn om man deltar på undervisningene? Det som er saken er at jeg jobber og ganske lang buss-avstand til skolen og vurderer denne fremgangsmåten (tenkte å møte opp på obligatoriske undervisninger). Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det kjem heilt ann på deg. Nokon klarar seg fint utan undervisning, andre har større behov for det. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skal nok gå fint, selv om du nok må jobbe en del ekstra for å skjønne ting. Særlig vil du nok havne litt bakpå siden du ikke har en gruppe diskutere med. Er det umulig å finne seg en ny jobb og flytte nærmere? Vil det på sterkeste anbefale det. Studier er så mye mer enn arbeidsopplæring. Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Flyttet hit i lag med samboer i høst, vi har funnet en glimrende leilighet litt utenfor byen. Her har vi billig leie, mye plass og høy standard. Slik markedet er i dag er det håløst å finne noe nærmere skolen uten å betale doble prisen, og det vil jo igjen si at jeg må jobbe mer. Hva tenker du på når du sier at det er så mye mer enn arbeidsopplæring? Det sosiale rundt det å studere? Er jo interessert i det og, men tenker ikke å la være helt å dra på skolen. Kanskje dra på skolen 2-3 ganger i uka (gjerne de dagene jeg ikke må jobbe) for så å studere kanskje 2-3 dager hjemme. Er det mye obligatoriske dager på øk. adm foresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå