aafk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er nå inne i førstegangstjenesten. Har mye tid å slå ihjel når det nærmer seg kvelden, denne tiden vil jeg bruke på å trene styrke Er 185 på strømpelesten og veier 84 kilo. Vil gjerne ned i fettprosent, samt bygge litt muskler. Er det dumt å trene styrke/utholdenhet daglig? Kroppen trenger hvile, men så lenge jeg trener forskjellige muskelgrupper fra dag til dag går det vel greit? Er det noen her inne som kunne hjulpet meg med å sette opp et program? Gjerne for 7 økter i uken Lenke til kommentar
aafk Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Kunne dette funket? Dag 1: Knebøy + Chins Dag 2: Markløft + Dips Dag 3: Benkpress + Chins Dag 4: Knebøy + Militærpress Dag 5: Markløft + Chins Dag 6: Benkpress + Foroverbøyd roing Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Kunne dette funket? Dag 1: Knebøy + Chins Dag 2: Markløft + Dips Dag 3: Benkpress + Chins Dag 4: Knebøy + Militærpress Dag 5: Markløft + Chins Dag 6: Benkpress + Foroverbøyd roing For mye, ta heller 3 dager også ser jeg jo at du har mye tid til overs, så bruk denne tiden til å studere.. Lese masse bøker Dag1: Knebøy, benkpress Dag2: Markløft, millitær press Dag3: Knebøy, benkpress Uke2: Dag1: Markløft, millitær press Dag2: Knebøy, benkpress Dag3: Markløft, millitær press osv.. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nå vet ikke jeg hvordan det er med fyfo der du er, men du kan jo også ta deg noen joggeturer i løpet av uka. Miks det gjerne inn med litt sykling, er sikkert spinningsykler på treningsrommet på leiren, for litt variasjon. Er det hinderløype på leiren? Sett deg som mål å komme under en viss tid, så har du noe å trene opp mot Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hva med å følge RYP-programmet, det er basert på tre dager styrke + kondisjon. RYP Lenke til kommentar
aafk Skrevet 27. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2011 Hva med å følge RYP-programmet, det er basert på tre dager styrke + kondisjon. RYP Takk takk, RYP skal testes ut Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Finnes til og med som App fant jeg ut, dessverre prioriterer jeg podkaster mine... (For gammel iPod) Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 stronglifts.com Alt du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå