nilshv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Når man måker tak så må man passe på å fordele jevnt det man måker (ikke ta alt på en side før man begynner på andre sida). Men hvordan er det når jeg bor i rekkehus, må alle naboene måke eller kan jeg bare måke min del? (Vet ikke om det har noe å si, men jeg bor ytterst). Har prøvd å søke litt på nettet men har ikke funnet svar. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 vel, er det flere individuelle tak som bare står tett i sammen slik at det ser ut som de henger sammen som ett enkelt tak, eller er det faktisk kun ett tak? Lenke til kommentar
nilshv Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Ja si det, aner ikke. Muligens samenhenge tenker jeg, og da må vel alle eller ingen. Takk for svar Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvis du har et vanlig skråtak så vil du jo redusere belastningen på takstolene på den delen av taket som er måket. Så, måk din del hvis det er behov for det (gitt at din del består av begge sider av taket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå