Gå til innhold

BK: Foot Of The Mountain


spetwols

Anbefalte innlegg

Tok et bilde ved de vakre fjellene i innfjorden rundt 10-11 om kvelden. Var faktisk på sekundet før hele fjellet ble mørklagt. Er klar over at bilde ble kanskje litt for mørkt, spesielt ved trætrne. Men jeg vil veldig gjerne ha kritikk på komposisjon! Jeg er også veldig nybegynner, så dette er et av de første bildene jeg har brukt stativ på og egentlig brukt litt tid på! stod i bokser shotsen uttafor å knipsa. :p Bare la til teksten for morro skyld egentlig, følte det la litt emre trykk på bilde. ble kansje litt kjedelig. men er bare å se bort i fra teksten egentlig. ^^

 

Nikon D3000, Nikkor 24-120 obj..

 

Lukkertid ; 1/2 sec

Blender ; F/5,6

Iso ; 800

 

FootOfTheMountain.jpg?t=1298509938

 

Hadde bilde kansje blitt bedre uten det huset nede i hjørnet? føler kansje at det kræsjer litt i og med at fjellet peker utover, mens huset liksom vil inn i bildet på en måte. :p

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare et ankepunkt på bildet - det at du har klasket tittelen inn i bildet. Resten synes jeg er slik jeg ønsker det. Hsuet må være der, og det er helt fint at det ikke er noen detaljer igjen i trærne.

 

Det er mulig at du bør bekjære himmelen litt - f.eks. rett under teksten.

 

Hahah, takk for svar! Vet ikke hvorfor jeg klasket inn tittelen egentlig lol. er litt vel trøtt nå egentlig, pleier ikke gjøre sånne dumme ting. Skal fjerne den, har jo igrunn ikke noe budskap uansett som er revelant med bildet. ^^

Lenke til kommentar

Hahah, takk for svar! Vet ikke hvorfor jeg klasket inn tittelen egentlig lol. er litt vel trøtt nå egentlig, pleier ikke gjøre sånne dumme ting. Skal fjerne den, har jo igrunn ikke noe budskap uansett som er revelant med bildet. ^^

Slikt skjer innimellom - legg førsteutgaven i en spoiler vis du fjerner tittelen; slik at andre kan se hva det er vi snakket om ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...