Gå til innhold

Iriterende problem, ATI drivere

Mala

Anbefalte innlegg

fikk endelig r 9700 kortet mitt i går, brukte driver cleaner program,tegister cleanere osv til å fjerne de gamle nvidia driverene mine. alt fungerte knirke fritt heilt til eg installerte rage 3d tweak(noe sånt). Etter å ha brukt programmet litt til å studere kortet mitt, så startet windows på nytt. :-? etter diskkontrol kom eg einn i windows igjen. gjikk en bitte liten stund så skjedde det igjen... :o eg fant ut at så raskt eg gjorde noe i heile tatt med ati conrol panelet, så klikket det for driverene. eg gjikk inn i VGA modus og slettet alle drivere(samt ved bruk av overstående programmer) etter dette har det blitt veldig ustabilt med driverene :cry: . har brukt catalyst 3.4 og 3.5. noen som har oppleved noe lignende med sine drivere? håper non kan svare meg litt kjapt. Tar muligens å installerer windows mapen på nytt. takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja formater C: og installer alt på nytt det hjelper nok. HUsk det er jo en isfront mellom de to og da sier det vel seg nesten seg selv at driveren kriger også.. Hehe.. Formater C. og vær fonøyd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...