Gå til innhold

Fap free mars! (Påmelding stengt)

Aleks

Anbefalte innlegg

Først må jeg bare si (ettersom du tydeligvis tok deg litt nær) at dette innlegget ikke på noen måte var ment vondt eller å fornærme deg :)

Tusen takk for flott info, men jeg tenker ikke å lage barn akkurat nå, med tanke på at jeg er 16. Tror jeg venter noen år.

Og da skal det nok flott uten at jeg trenger å runke 4 ganger daglig til samme tid ;)

Så du sier at fordi at din far har fortalt deg at du har overlegne gener, så er du et overmenneske, bedre enn meg og andre?

Så altså; du runker 4 ganger hver dag til samme tid fordi du anser det som en plikt å føre videre dine "mestergener" din far har instruert deg i at du har? Beklager men du er virkelig en hoven person.

Takk for en god latter da! ;)

Men la oss ikke skape en dårlig stemning i denne tråden.

Om man er kjønnsmoden så er man gammel nok til å få barn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Off topic meg i ræven, du er bare redd for å bli latterliggjort av en med overlegne gener (meg). Dette kan dog ikke diskuteres da det er fakta, så du har faktisk rett i at det holder for nå.

DING DING DING

Du har helt rett.

Sånn.

trolololol :roll:

Er det bare én som er ute av gamet? Det har jo gått to dager alt?

Tror det er et par til :)

Lenke til kommentar

Jeg konlkuderte nettopp med at jeg egentlig ikke tjente noe på å gjøre dette, og jeg kom mest sannsynlig til å ryke ut før en måned uansett, og en stund etter var slaget tapt :innocent:

Du er ute med andre ord?

For sent å melde seg på? Vært i sølibat siden lenge før denne måneden.

EDIT: Greit, greit. Jeg skal ikke dra det strået. GLHF folkens :p

Sorry, blir så stress når det kommer etterdiltere hele tiden. Men det kommer garantert flere så du får slenge deg på da. :)

Lenke til kommentar

For sent å melde seg på? Vært i sølibat siden lenge før denne måneden.

EDIT: Greit, greit. Jeg skal ikke dra det strået. GLHF folkens :p

Sorry, blir så stress når det kommer etterdiltere hele tiden. Men det kommer garantert flere så du får slenge deg på da. :)

Det jeg også tenkte. Er med på Fap free 2011, så jeg er vel egentlig med på alle :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...