handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 røk i går i 2tiden jeg. pleier å onanere rundt 3 am, 7 am, 13 pm, 17 pm og 0000 så det ble litt vanskelig å ikke opprettholde rutinen. Har du faste tider? :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Null viljestyrke blant folk her... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Typisk at den mnd jeg skulle være med på dette, så møter jeg ei dame som er usedvanlig glad i å sende frekke meldinger :| Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 røk i går i 2tiden jeg. pleier å onanere rundt 3 am, 7 am, 13 pm, 17 pm og 0000 så det ble litt vanskelig å ikke opprettholde rutinen. Har du faste tider? :!: Ja, har ikke du? I så fall vil jeg fortelle deg om at faste tider er viktig for at din seksuelle syklus skal være optimal så må man få utløsning på samme tidspunkt hver dag for å venne kroppen sin til å mest effektivt få spredd sine mesterrase-gener. Det er ikke nødvendigvis nødvendig for deg om du ikke innehaver de rette genene (mtp at din far ikke har instruert deg i dette så går jeg ut ifra at du ikke har rette gener og like godt kan gå tilbake til å bruke kjønnsorganet kun til urinering), men for meg er ikke dette bare nødvendig, - det er en plikt. Døden er lettere enn en fjær og plikten tyngre enn et fjell, men det er noe som må gjøres. Hver dag, 4 ganger om dagen. 5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Først må jeg bare si (ettersom du tydeligvis tok deg litt nær) at dette innlegget ikke på noen måte var ment vondt eller å fornærme deg Tusen takk for flott info, men jeg tenker ikke å lage barn akkurat nå, med tanke på at jeg er 16. Tror jeg venter noen år. Og da skal det nok flott uten at jeg trenger å runke 4 ganger daglig til samme tid Så du sier at fordi at din far har fortalt deg at du har overlegne gener, så er du et overmenneske, bedre enn meg og andre? Så altså; du runker 4 ganger hver dag til samme tid fordi du anser det som en plikt å føre videre dine "mestergener" din far har instruert deg i at du har? Beklager men du er virkelig en hoven person. Takk for en god latter da! Men la oss ikke skape en dårlig stemning i denne tråden. Endret 2. mars 2011 av handerrre 6 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Faen. Der var jeg ute. Fristelsen ble desverre for stor, så jeg tar imot tittelen Pingle med åpne armer. Btw, skiftet nick fra Stinson til Situation Lenke til kommentar
Brad Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lurer på en ting. Kan man runke, uten å komme? Burde vell være lov? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Faen. Der var jeg ute. Fristelsen ble desverre for stor, så jeg tar imot tittelen Pingle med åpne armer. Btw, skiftet nick fra Stinson til Situation Situation som i han her: ?? Endret 2. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 NOen som ser på conan om kvelden... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Faen. Der var jeg ute. Fristelsen ble desverre for stor, så jeg tar imot tittelen Pingle med åpne armer. Btw, skiftet nick fra Stinson til Situation Situation som i han her: ?? Riktig : -) Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hahaha, Jersey Shore er så genialt :!: Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 And im out. Trodde faktisk et øyeblikk at det hadde gått 4-5 dager, men nei. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Litt av en selvkontroll gutter. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nei... :!: men skal klare en måned en gang i livet! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Helt seriøst, skjerpings. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Lurer på om det blir lettere når man er kommet over et visst antall dager. Erfaringen tilsier at dag nummer 5-6 er harde(bokstavelig talt..) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Erfaring tilsier at det er den siste uka som er verst. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Gjelder jo bare å la være å tenke på det, så går det bra. Har flere ganger gått godt over en uke uten fapping for meg, uten at jeg har tenkt på det. Lenke til kommentar
opar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 For min del er det alltid dag 5-6 som er de tøffeste, er enda med i gamet og akter å fullføre måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå