bIsk0p Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg frykter at kroppen skal ordne biffen selv mens jeg sover, ellers burde det ikke være noe problem (sett bort fra tre-fire jenter som kan gjøre ting litt surt..) Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Begynner virkelig å slite nå, gutter og jenter Seriøst? Må du virkelig onanere flere ganger om dagen? Jiises. Når jeg selv var med, merka jeg ikke presset før 2-3 uker uti. Han er mest sannsynlig litt yngre enn deg da Slimda. Merker selv at jeg har mye mer lyst nå som jeg ikke har lov enn ellers, men skal ha personlig rekord hvertfall. Haha, trodde folk forstod at jeg var sarkastisk, men jeg glemte helt at dette er Internet. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg frykter at kroppen skal ordne biffen selv mens jeg sover, ellers burde det ikke være noe problem (sett bort fra tre-fire jenter som kan gjøre ting litt surt..) Jeg tapte nesten allerede i dag tidlig, i halvsøvne Husker ikke så mye... Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 men jeg skal prøve på nytt da, siden det er så tidlig i mars 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sitter du her og disser folk som ryker, også er du ikke med selv en gang? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sitter du her og disser folk som ryker, også er du ikke med selv en gang? Jeg har fått dette til før. Jeg er også uoffisiellt med, for min egen del. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Så ingen skal få vite når du ryker, eller? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Neh, for å se hvor lenge jeg holder selv om det er fullstendig lovlig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hæ? har jeg blitt med på noe ulovlig! Nei seriøst forstod ikke hva du mente helt med den setningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Om jeg blir med på tråden her, er det en konkurranse med andre, om å gjøre å holde lengst. Derav er onani en "forbrytelse" som bøtes med diskvalifikasjon. Og som tidligere nevnt, det som er ulovlig er mer fristende. Derfor skal jeg se hvor lenge jeg klarer meg uten noe som helst press. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Holdte faktisk på å glemme at jeg var påmeldt. Men hadde ikke tid til å nappe laksen i går kveld uansett Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 I'm out... glemte meg bort.. Haha, førstemann ute altså Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg er med, men når påmeldingen er stengt blir det jo for min egen del... Stemmer for øvrig for nytt trofé: Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kunne nesten meldt meg på uten å prøve en gang. Er ikke mye action om dagen gitt :!: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Merkelig, sjeldent jeg har så store behoved i deg daglig. Men nå som det faktisk skal holde meg, så vil jeg .. Dumme trass alder :/ Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dama sniker seg inn vinduet om 10-15 min. Jeg er ute... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg begynte allerede på fredag, jeg. Har greid halvannen måned før, så da bør en måned gå glatt, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 røk i går i 2tiden jeg. pleier å onanere rundt 3 am, 7 am, 13 pm, 17 pm og 0000 så det ble litt vanskelig å ikke opprettholde rutinen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå