Gå til innhold

Fap free mars! (Påmelding stengt)

Aleks

Anbefalte innlegg

Nei , men som jeg sier , det har blitt arrangert slike fap frie måneder før :) hehe, flere år med fap free = dårlig kvalitet på spermen

Tror ikke det har vært fap free konkurranser nok til et år, og de har ikke vært sammenhengende en gang. Så no worries guys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner virkelig å slite nå, gutter og jenter :p

Seriøst? Må du virkelig onanere flere ganger om dagen? Jiises. :p

Når jeg selv var med, merka jeg ikke presset før 2-3 uker uti.

Han er mest sannsynlig litt yngre enn deg da Slimda. :p Merker selv at jeg har mye mer lyst nå som jeg ikke har lov enn ellers, men skal ha personlig rekord hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg skal gå for gull hvertfall :D Elsker slike utfordringer. Og som regel greier jeg slikt som har med kroppsbeherskelse ganske fint. Tror jeg.

Lenke til kommentar

Artikkelen sier ingenting om at du får permanent skade ved å avstå fra å ha utløsning, men at jo oftere jo får utløsning jo friskere er cellene som kommer ut.

Jeg har heller ikke sagt noe om permanent skade ;) bare større tjangs for ikke å få barn

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Større hva for noe? tjangs? :p

Når du sier større sjanse for å ikke få barn, så tolker jeg det som en permanent skade. Men om du har sex hver dag i en uke etter en måneds avholds, har du like stor sjanse til å få barn som da du først starta en måned tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...