Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Nei , men som jeg sier , det har blitt arrangert slike fap frie måneder før hehe, flere år med fap free = dårlig kvalitet på spermen Tror ikke det har vært fap free konkurranser nok til et år, og de har ikke vært sammenhengende en gang. Så no worries guys. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Veldig få som faktisk har klart seg mnd etter mnd også! Men uansett, noen som er ute? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dere vet dere får dårligere sædkvalitet av å ikke tømme lageret ofte ?syns jeg har sett slike fap frie tråder i noen år nå. No children for you Link? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 http://news.softpedia.com/news/Want-Better-Sperm-Then-Ejaculate-Daily-68629.shtml Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Artikkelen sier ingenting om at du får permanent skade ved å avstå fra å ha utløsning, men at jo oftere jo får utløsning jo friskere er cellene som kommer ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 kan jeg bli med??? Det er for sent å melde seg på nå, men om jeg bare har glemt å skrive deg opp skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 OM ikke jeg skal e som en gud etterpå. Deretter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 OM ikke jeg skal cool whistle love ohmy evil dribble dremel e som en gud etterpå. Deretter Setningen din har absolutt ingen mening. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Begynner virkelig å slite nå, gutter og jenter Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er sikkert mange som har rykt ut, uten og si i fra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Er sikkert mange som har rykt ut, uten og si i fra. Sånt man må regne med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Begynner virkelig å slite nå, gutter og jenter Seriøst? Må du virkelig onanere flere ganger om dagen? Jiises. Når jeg selv var med, merka jeg ikke presset før 2-3 uker uti. Endret 1. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Begynner virkelig å slite nå, gutter og jenter Seriøst? Må du virkelig onanere flere ganger om dagen? Jiises. Når jeg selv var med, merka jeg ikke presset før 2-3 uker uti. Han er mest sannsynlig litt yngre enn deg da Slimda. Merker selv at jeg har mye mer lyst nå som jeg ikke har lov enn ellers, men skal ha personlig rekord hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg skal gå for gull hvertfall Elsker slike utfordringer. Og som regel greier jeg slikt som har med kroppsbeherskelse ganske fint. Tror jeg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Artikkelen sier ingenting om at du får permanent skade ved å avstå fra å ha utløsning, men at jo oftere jo får utløsning jo friskere er cellene som kommer ut. Jeg har heller ikke sagt noe om permanent skade bare større tjangs for ikke å få barn Endret 1. mars 2011 av Lumpness Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 tenker ikke så mye over det jeg, tiden går er liksom ikke noe jeg savner så veldig. Slite? Nope... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Større hva for noe? tjangs? Når du sier større sjanse for å ikke få barn, så tolker jeg det som en permanent skade. Men om du har sex hver dag i en uke etter en måneds avholds, har du like stor sjanse til å få barn som da du først starta en måned tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå