Ariston Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I'm in Har vel allerede holdt ut i minst to uker, men det telles vel ikke? xD Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Legg til Gudeballer etter Gull. Se på pron men bare se, ikke noe røring Vil ikke det bare gjøre det vanskelige da ? Jo? Kommer forresten til å ryke ut kjapt som fy. Har ei venninne (atm bare venninne, skal treffe henne for første gang om ikke så lenge ) som har lovt å tease meg noe helt jævlig nå i mars. Blir spennende det ja, hehe. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jo? Kommer forresten til å ryke ut kjapt som fy. Har ei venninne (atm bare venninne, skal treffe henne for første gang om ikke så lenge ) som har lovt å tease meg noe helt jævlig nå i mars. Blir spennende det ja, hehe. God anledning til å "plutselig" ikke klare å holde ut da Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 And so it begins has begun! Hva har jeg gått med på Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Lurer på hvem som ryker først Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Da er vi igang! Tror ikke jeg har holdt meg en måned noensinne siden jeg begynte.. hahaha. Lenke til kommentar
Crenos Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Legg til Gudeballer etter Gull. Se på pron men bare se, ikke noe røring Vil ikke det bare gjøre det vanskelige da ? Jo, men det er poenget Om man har gudeballer, tenk på unga du kan få! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Jo? Kommer forresten til å ryke ut kjapt som fy. Har ei venninne (atm bare venninne, skal treffe henne for første gang om ikke så lenge ) som har lovt å tease meg noe helt jævlig nå i mars. Blir spennende det ja, hehe. God anledning til å "plutselig" ikke klare å holde ut da Mja, greia er at det er over èn måned til jeg skal treffe henne . Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jo, men det er poenget Om man har gudeballer, tenk på unga du kan få! Hahah, når jeg vinner dette skal jeg ha "gudeballer" i signaturen min Jo? Kommer forresten til å ryke ut kjapt som fy. Har ei venninne (atm bare venninne, skal treffe henne for første gang om ikke så lenge ) som har lovt å tease meg noe helt jævlig nå i mars. Blir spennende det ja, hehe. God anledning til å "plutselig" ikke klare å holde ut da Mja, greia er at det er over èn måned til jeg skal treffe henne . Hun skal tease deg nå i mars, men du skal ikke møte henne før om en måned.. ? Endret 1. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jo, men det er poenget Om man har gudeballer, tenk på unga du kan få! Hahah, når jeg vinner dette skal jeg ha "gudeballer" i signaturen min Jo? Kommer forresten til å ryke ut kjapt som fy. Har ei venninne (atm bare venninne, skal treffe henne for første gang om ikke så lenge ) som har lovt å tease meg noe helt jævlig nå i mars. Blir spennende det ja, hehe. God anledning til å "plutselig" ikke klare å holde ut da Mja, greia er at det er over èn måned til jeg skal treffe henne . Hun skal tease deg nå i mars, men du skal ikke møte henne før om en måned.. ? Jaa Må ta fly, nemlig. Endret 1. mars 2011 av ;_; Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bra jeg fappet 2359, dette begynner å bli hardt allerede. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Bra jeg fappet 2359, dette begynner å bli hardt allerede. Haha, ja, jeg kjente tidspresset når klokken nærmet seg 12, men det gikk akkuratt Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jaa Må ta fly, nemlig. Lagde logo :!: : Endret 1. mars 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Velkommen til Fap Free Mars! Følger tråden tradisjonene skal det være en del som ryker allerede i dag. Påmelding stengt! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Dere vet dere får dårligere sædkvalitet av å ikke tømme lageret ofte ?syns jeg har sett slike fap frie tråder i noen år nå. No children for you Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror leiligheten kommer til å være skikkelig ren og pen denne mnd! Er nok heller ikke optimalt å sjekke puppe og rumpe tråden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Dere vet dere får dårligere sædkvalitet av å ikke tømme lageret ofte ?syns jeg har sett slike fap frie tråder i noen år nå. No children for you Tror ikke det har så mye å si permanent for sæd-kvaliteten med bare en måneds pause. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nei , men som jeg sier , det har blitt arrangert slike fap frie måneder før hehe, flere år med fap free = dårlig kvalitet på spermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå