handerrre Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette går som en lek Til dere som har røket ut: Jeg var trøtt og glemte meg! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Dette går som en lek Til dere som har røket ut: Jeg var trøtt og glemte meg! Gå og legg deg da! Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Melder meg uoffesielt på jeg også. Har ikke wanket siden 2 så holder meg til 2 april tenker jeg. Går vanligvis ikke mer enn to tre dager mellom hver gang så dette blir spennende.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Påmeldingen er stengt da. Trolig derfor det ble uoffisiell påmelding Lenke til kommentar
Brad Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ser jeg ikke er strøket, men meldte i fra om at jeg røyk ut etter 2 dager eller noe. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er fryktelig spent på hvordan folk klarer seg. Har min egen lille konkurranse på siden i tilleg Burde det ikke være aldersklasser? Jeg mener; er vel mye lettere for en impotent gammel gjøk på 64 å holde seg en måned enn en 14 år gammel gutt med morrabrød hele året? Blir jo nesten som å legge hele boksesporten i en vektklasse 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det hadde vært veldig mye arbeid for noe så lite viktig. Dessuten så er sånn alle som deltar i dette i samme alder utenom Slimda og de andre forumgubbene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tredje dagen med kos på tuppen uten at jeg har måttet melde meg ut enda! Dama er ikke helt fornøyd over dette opplegget, men det får bare være Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det hadde vært veldig mye arbeid for noe så lite viktig. Dessuten så er sånn alle som deltar i dette i samme alder utenom Slimda og de andre forumgubbene. Forumgubber faktisk, vel Slimda er ikke så mye eldre en de andre som har greid det før. Jeg er bare 20 og har intet problem med og klare meg en mnd... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forumgubbe? Hahahahahaha. 24-åringer er gubber óg nåda. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forumgubbe? Hahahahahaha. 24-åringer er gubber óg nåda. Bare du som oppfører deg så gammeldags; fyr inn litt offtopic, trolling og usaklige kommentarer av og til. Så vil du nok bli sett på som "en av oss" (Er forresten samme alder selv..) 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forumgubbe? Hahahahahaha. 24-åringer er gubber óg nåda. Bare du som oppfører deg så gammeldags; fyr inn litt offtopic, trolling og usaklige kommentarer av og til. Så vil du nok bli sett på som "en av oss" (Er forresten samme alder selv..) Stemmer det, er dette som må til for å bli like kul som selveste meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan går det folkens? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Klarer meg fint, fikk masse kos i helgen. Men stopper før jeg tapte! Ble en del "fruktkurver" på meg though ;P Endret 14. mars 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Så mye som du ligger i badekaret uten å kose med deg selv er jo rimelig overraskende. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tiden i badekaret er en seriøs tid. no time for funny business. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Haha. Blue balls er heller ikke gøy. It hurts. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tiden i badekaret er en seriøs tid. no time for funny business. Tja, selvnytelse kan være særdeles seriøst fra tid til tid. Haha. Blue balls er heller ikke gøy. It hurts. Jenter får vel lite "blue balls". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå