Aleks Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Viser at du er dedikert da. Liker det, selv om jeg tviler på at jeg hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Flotte greier det her. Bra iniativ! Selvfølgelig er jeg for sen til å melde meg på Da legger jeg likesågodt med denne 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dette prosjektet hørtes veldig titsbesparende ut. 6 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Viser at du er dedikert da. Liker det, selv om jeg tviler på at jeg hadde gjort det samme. Kommer nok av muligheter senere til å få meg noe, fap free mars er bare nå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Da var trådstarter ute. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tok seg vel en kjappis på skolens fasiliteter 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Arbeidet med prosjekt i natt. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg røyk ut før jeg visste det var noen form for "konkurranse" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg røyk ut før jeg visste det var noen form for "konkurranse" Pfft, du sjekke FB så ofte at du hadde go sjanse te å verme hvis du ville! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg røyk ut før jeg visste det var noen form for "konkurranse" Pfft, du sjekke FB så ofte at du hadde go sjanse te å verme hvis du ville! Neeeei. ok.. fair enough. Men im out! Visste ikke at det var en diskusjon.no fap free march opplegg, så thats my excuse. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg røyk ut før jeg visste det var noen form for "konkurranse" Pfft, du sjekke FB så ofte at du hadde go sjanse te å verme hvis du ville! Neeeei. ok.. fair enough. Men im out! Visste ikke at det var en diskusjon.no fap free march opplegg, så thats my excuse. Hadde du jort ein større innsats hvis du viste d va i "regi" diskusjon.no enn når d "bare" e eg på fb? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ute. Date i går, totally worth it. 5 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg røyk ut før jeg visste det var noen form for "konkurranse" Pfft, du sjekke FB så ofte at du hadde go sjanse te å verme hvis du ville! Neeeei. ok.. fair enough. Men im out! Visste ikke at det var en diskusjon.no fap free march opplegg, så thats my excuse. Hadde du jort ein større innsats hvis du viste d va i "regi" diskusjon.no enn når d "bare" e eg på fb? Nei. Og jeg angrer ikke! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ute. Date i går, totally worth it. pffft! Mye kjekkere å si nei! Skal utfordre skjebnen i dag også, har tatt på jerntrusa! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Haha, jeg hadde nesten helt glemt tråden + en viss mengde øl så tenkte jeg ikke stort på det å leve i sølibat nei. : ) Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I'm out. Liker DA bildene dine !!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå