bIsk0p Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Var på date i går, var farlig nærme. Men jeg klarte å holde meg! Tror det kan bli masse fruktkorger på meg denne mnd Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) De første dagene var absolutt de værste, føler egentlig ikke noen trang til å "synde" nå Endret 5. mars 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Special P Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Jason var enten veldig tidlig ute eller har en minimal sexlyst. Evt veldig usosial og dårlig selvbilde Hvorfor skulle det ha noe å si for onanering, eller sex for den del? Har forresten ramlet over noen av innleggene dine innimellom og det virker, som du sier selv, at du har dårlig selvbilde og er usosial. Er det greit at jeg spør hvorfor? Og så lurer jeg på hvorfor du har han karen som bilde på brukeren din? Blir kanskje litt off topic, men har tenkt litt på det. EDIT: Går det forresten an å forhandle til seg en dag, slik at jeg ikke kommer i pingle gruppa? Jeg levde tross alt i sølibat fra 27 feb Endret 5. mars 2011 av Absolut Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Med tanke på at det er du som blir sitert så vil jeg gå ut ifra det 8 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg har ryket ut av fap free march, men har ikke sagt det ennå Jeg bare formidler dette så han kan strykes ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Oi, den hadde gått meg hus forbi. Takk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Fordi han har ikke skrevet det i denne tråden. Bra jeg lurker litt overalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Haha, godt noen passer på. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Still staying strong! Er overaskende mye fristelser ute å går når man ønsker det minst Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg er ute, det viktigste er ikke å vinne, men å delta Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Still staying strong! Er overaskende mye fristelser ute å går når man ønsker det minst Klikk her! Klikk her! 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Null problem det der Snakker mer om diverse jenter som viser interesse for tiden.. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 håper du ikke sier "nei, sorry. du må nok vente til april, for jeg er med i en konkuranse på diskusjon.no" hvis du kommer i senga med en jente 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg bIsk0p Skrevet 6. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2011 håper du ikke sier "nei, sorry. du må nok vente til april, for jeg er med i en konkuranse på diskusjon.no" hvis du kommer i senga med en jente Oh yes I did! 11 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oh yes I did! Nok et bevis på at internett kan være skadelig. 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oh yes I did! Nok et bevis på at internett kan være skadelig. w00t? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå