Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Min rekord er 2,5 år, så dette burde gå bra 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 sick people... ikke mer å si om det. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Anderledes for jenter tydeligvis, vi er ikke så sprengfulle av hormoner. Ikke jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er ikke typisk jenter å gå 2,5 år uten nei. Herregud nei. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jason var enten veldig tidlig ute eller har en minimal sexlyst. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kan jeg melde meg på selv om påmelding er stengt? Har ikke hatt noen form for seksuell nytelse så langt i mars. Så ikke tråden før nå Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er dette inspirert av seinfeld? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jason var enten veldig tidlig ute eller har en minimal sexlyst. Evt veldig usosial og dårlig selvbilde Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Du vet denne tråden også gjelder masturbering/onanering på egenhånd, og ikke bare seksuell omgang med andre personer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Anderledes for jenter tydeligvis, vi er ikke så sprengfulle av hormoner. Ikke jeg ihvertfall Selvsagt er det annerledes for jenter, de har ikke produksjon av noe som MÅ ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Anderledes for jenter tydeligvis, vi er ikke så sprengfulle av hormoner. Ikke jeg ihvertfall Selvsagt er det annerledes for jenter, de har ikke produksjon av noe som MÅ ut Sperm MÅ heller ikke ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Anderledes for jenter tydeligvis, vi er ikke så sprengfulle av hormoner. Ikke jeg ihvertfall Selvsagt er det annerledes for jenter, de har ikke produksjon av noe som MÅ ut Sperm MÅ heller ikke ut. MÅ blir vel relativt, men det er unaturlig å ikke kvitte seg med Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ut må det uansett. Det må det faktisk ikke. Det produseres like mye som du trenger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Stilig, selv om du plutselig stanser etter perioder der du har holdt på fast? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Om du går fra å onanere 4 ganger dagen til total stopp, vil det muligens bli litt komplikasjoner. Men om du har et normalt onani-forhold, burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, ok. Hva legger du i normalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå