Hidden Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har aldri gjort noe slikt før og er grønn på det området. Vel, jeg bruker et par program som krever åpne porter for bruk, og PDF manualen til modemet etterlater meg egentlig like grønn. Såvidt jeg skjønner bruker modemet/routeren NAT, kan noen da fortelle meg hva jeg skal gjøre for å åpne f.eks. Hva gjør jeg feil når i NAT menyen setter opp port 4662 i begge port feltene og så sjekker i mantenance hvilken IP jeg har nå og bruker den i IP address feltet? Det er visst slik det skal gjøres ifølge ZyXEL's hjemmeside, men det funker ikke her. 4662 er porten jeg fikk beskjed om å åpne fra et program btw. Lenke til kommentar
Rim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Du skal bruke maskinen du skal forwarde portene til sin LAN IP der, ikke WAN IPen din. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Ja jeg lurte litt på det. Skal prøve igjen, men er litt usikker p.g.a. en kar som holdt på med de innstillingene og visstnok plutselig mistet kontakten uten at den kom igjen. Men det må til uansett. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå