ole97 Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hei, jeg er en 13 år gammel gutt som lurer på aldersgrensa på Battlefield bad company 2 er litt overvurdert. prøver å overbevise faren min til å la meg få kjøpe det til ps3. er det noen som kan noen gode argumenter å komme med som jeg kan føre videre til faren min?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tja, den er vel egentlig ikke overvudert. Men jeg har selv spillt 'voldelige' spill siden jeg var 7-8 år. Det har ikke akkurat påvirket meg i noen særlig stor grad. Bare sørg for at du holder deg til PS3, ikke gå over til PC( ) Nei, har nok ingen gode argumenter Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 haha.. så nettop en penn&teller episode om dette. Be han se dette. Del 1 http://www.youtube.com/watch?v=vIB3Jw6djjs&feature=player_embedded Del 2 http://www.youtube.com/watch?v=8oA9IUPTjLI&feature=related Hele programet varer ca. 30 min. Veldig bra program med sentrale poeng. Hvis han gidder å se begge og ta det seriøst skal jeg med 99% sikkerhet at han lar deg kjøpe det Btw det er et veldig bra spill. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Dette er jo akkurat som cowboy og indianere, så bare løp og kjøp. Bare unngå teamwork-løse Call of Duty Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ett argument kan jo være att du lærer litt basic ting om våpen, og det kan jo komme godt med i førstegangstjenesten! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Vet ikke hva du "lærer" i BC2 som kunne være relevant i førstegangstjenesten, men regardless er det et knakende godt spill, og om du virkelig vil ha det kan du bare bestille på nett. På eksempelvis cdon.com trenger du ikke betale med Visa (Be om faktura). Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ikke jeg heller, men ett argument var det! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hva med å respektere faren din??? edit: gjør deg fortjent til det.. spør han hva som skal til for at du skal få det edit 2: hvis min sønn hadde gått bak ryggen min og kjøpt et spill jeg hadde sagt nei til hadde jeg kommet til å brukt plata som leirdue... eller kanskje tatt feks skjermkortet sånn at han kunne sitte og se på coveret Endret 28. februar 2011 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Om du skal ha spillet så må du lære deg teamwork! Lei av små drittunger som ikke går etter objectives men kun kills. Battlefield er objective game. Skal du ha kill game så kjøper du call of duty Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva er egentlig aldersgrensen til bc2? Har ikke brydd meg om sånt siden jeg var 10 elns Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tipper han spiller selv bc2, og er lei av 13 åringer som springer rundt å campe med sniperen sin. Hvor av disse fyller 70% av den offensive laget i en rush map OG han alene må gå å armere m-stasjonene. Men som er helt umulig siden alle lvl 50 folka er på samme lag og vokter/forsvare objektivene. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 har spilt gta siden jeg var 11. spilt andre voldelige/mere voldelige spill siden jeg var 8 har ikke tat noen skade av det jeg. det er anbefalt aldersgrense. denne aldersgrensen er satt av noen elendige menesker i usa som ikke tåler og se en penis i et spill eller på en dvd ellers er jo et argument at [error/ trying to help a minor to buy a game with 17+ /error] jeg hater sensur!!!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tipper han spiller selv bc2, og er lei av 13 åringer som springer rundt å campe med sniperen sin. Hvor av disse fyller 70% av den offensive laget i en rush map OG han alene må gå å armere m-stasjonene. Men som er helt umulig siden alle lvl 50 folka er på samme lag og vokter/forsvare objektivene. Spot on! Gjorde dette i dag Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) jeg hater sensur!!!! hehe.. er det derfor avataren din er kommunistisk??? ...greide ikke å la vær edit: leser profil: ...hm....Interesser: våpen og alt som er motorisert egentlig =) hmm.. ukjent alder Endret 28. februar 2011 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tipper han spiller selv bc2, og er lei av 13 åringer som springer rundt å campe med sniperen sin. Hvor av disse fyller 70% av den offensive laget i en rush map OG han alene må gå å armere m-stasjonene. Men som er helt umulig siden alle lvl 50 folka er på samme lag og vokter/forsvare objektivene. Spot on! Gjorde dette i dag Jeg begriper ikke hvorfor det skulle være et problem. Om jeg hadde hatt barn er jeg sikker på at det barnet ikke var tilbakestående og hadde hatt mitt konkurranseinstinkt. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) jeg hater sensur!!!! hehe.. er det derfor avataren din er kommunistisk??? ...greide ikke å la vær edit: leser profil: ...hm....Interesser: våpen og alt som er motorisert egentlig =) hmm.. ukjent alder alder 16 kommunismen i seg selv fremmer ikke sensur. men den gjør det jo lettere ja. Eddit: og hva er galt med og like våpen?? Endret 28. februar 2011 av supercz Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 jeg hater sensur!!!! hehe.. er det derfor avataren din er kommunistisk??? ...greide ikke å la vær edit: leser profil: ...hm....Interesser: våpen og alt som er motorisert egentlig =) hmm.. ukjent alder alder 16 kommunismen i seg selv fremmer ikke sensur. men den gjør det jo lettere ja. Eddit: og hva er galt med og like våpen?? ikke noe spess. syntes bare innlegget ditt var litt morsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 hei, jeg er en 13 år gammel gutt som lurer på aldersgrensa på Battlefield bad company 2 er litt overvurdert. prøver å overbevise faren min til å la meg få kjøpe det til ps3. er det noen som kan noen gode argumenter å komme med som jeg kan føre videre til faren min?? Hei, ole97 Aldersgrensen på Battlefield: Bad Company 2 er 16 år. Det vil si: Spillet kan inneholde voldsskildringer der man f.eks. kan se blod, forherligelse av kriminalitet, oppfordring til bruk av tobakk og alkohol, og erotikk eller samleie. Kilde Selv om det ikke nødvendigvis påvirker deg (det påvirker underbevisstheten din) , så kan voldelig spill påvirke andre mennesker. Det er ganske enkelt et faktum at enkelte individer kan bli sterkt påvirket av underholdningen de sluker hver eneste dag. Det er ingen norsk lov som bestemmer aldersgrensen på spill, men det er en veiledende aldersgrense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå