Mariannehegelind Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Lurer litt på hvor mye koker ned til kjemi jeg.. Eks: du møter ei jente på byen,begge er fulle,har sex. Dagen etterpå vokner dere, er litt satt ut av gårsdagen og bruker hele dagen sammen hvor dere blir kjent og finnet ut av at dere er ganske like. Da kan du konkludere med enten: A) Tenk at ho hoppet til sengs med en gang..slut! B) Jeg gjorde jo det samme,og jeg er ikke noe særlig løs + vi har god kjemi, hvorfor ikke prøve? På samme måten kan du møte ei søt jente på skolen,men likevel ikke se på henne som "kjærestemateriallet" fordi dere rett og slett ikke har kjemi. Jeg tror at førsteinntrykk har mye å si,men også kjemi. Føler hele tiden at det skal være sånn at jenta skal holde tilbake,mens gutten er gjerne villig til ons -sex, første date-sex osv,eneste som stopper han er håpet om at JENTA ikke er slut:p Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 A) Tenk at ho hoppet til sengs med en gang..slut! B) Jeg gjorde jo det samme,og jeg er ikke noe særlig løs + vi har god kjemi, hvorfor ikke prøve? Tror ikke at menn tenker akkurat slik. Men det er min mening, kanskje er det feil. Dere snakker så mye om kjemi, og det er sikkert en stor forskjell mellom folk i mitt land og har i Norge. Derfor jeg lurer på hvordan er det med kjemi? Det er jo veldig sjeldent at kjemi stemmer likt for begge sider. Det er ofte at en elsker den andre mer enn denne andre elsker ham. Vi sier om slike folk at de "tillater å elske dem" (håper at jeg oversatt riktig). Det er kjent uttrykk i mitt land. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Lurer litt på hvor mye koker ned til kjemi jeg.. Eks: du møter ei jente på byen,begge er fulle,har sex. Dagen etterpå vokner dere, er litt satt ut av gårsdagen og bruker hele dagen sammen hvor dere blir kjent og finnet ut av at dere er ganske like. Da kan du konkludere med enten: A) Tenk at ho hoppet til sengs med en gang..slut! B) Jeg gjorde jo det samme,og jeg er ikke noe særlig løs + vi har god kjemi, hvorfor ikke prøve? Ja, dette viser enkelte menns logikk. "Å, se en digg jente. Hun skal jeg knulle i kveld" *Våkner opp dagen etterpå og innser at hun var skikkelig kul* "Å nei, hun er kul, men hadde sex med meg første kveld. Ergo, hun må være slut, og derfor vil jeg ikke ha henne!" Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 A) Tenk at ho hoppet til sengs med en gang..slut! B) Jeg gjorde jo det samme,og jeg er ikke noe særlig løs + vi har god kjemi, hvorfor ikke prøve? Tror ikke at menn tenker akkurat slik. Men det er min mening, kanskje er det feil. Dere snakker så mye om kjemi, og det er sikkert en stor forskjell mellom folk i mitt land og har i Norge. Derfor jeg lurer på hvordan er det med kjemi? Det er jo veldig sjeldent at kjemi stemmer likt for begge sider. Det er ofte at en elsker den andre mer enn denne andre elsker ham. Vi sier om slike folk at de "tillater å elske dem" (håper at jeg oversatt riktig). Det er kjent uttrykk i mitt land. Jeg tror heller ikke at alle menn tenker slikt,men svært mange, hadde jeg ikke hatt troa på menn så hadde jeg vel dritet i dem:) Når jeg sier kjemi,mener ikke jeg forelskelse nødvendigvis,hvis det er det du lurte på. Jeg tenker på at noe "klikker" mellom dere. Sånn som når du møter en ny venn og tenker at den personen er veldig lik deg,dere har mye å snakke om,er veldig like,osv,kjemien,vennskapet stemmer Hvis du feks møter en gutt og dere ikke har noe kjemi,men du likevel innleder et forhold til han,så høres det påtvunget ut fullstendig...Jeg tror ikke at noen lykkelig forhold er kun ensidig.. Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Lurer litt på hvor mye koker ned til kjemi jeg.. Eks: du møter ei jente på byen,begge er fulle,har sex. Dagen etterpå vokner dere, er litt satt ut av gårsdagen og bruker hele dagen sammen hvor dere blir kjent og finnet ut av at dere er ganske like. Da kan du konkludere med enten: A) Tenk at ho hoppet til sengs med en gang..slut! B) Jeg gjorde jo det samme,og jeg er ikke noe særlig løs + vi har god kjemi, hvorfor ikke prøve? Ja, dette viser enkelte menns logikk. "Å, se en digg jente. Hun skal jeg knulle i kveld" *Våkner opp dagen etterpå og innser at hun var skikkelig kul* "Å nei, hun er kul, men hadde sex med meg første kveld. Ergo, hun må være slut, og derfor vil jeg ikke ha henne!" utrolig merkelig tankegang ja :!: Virker som om samfunnet forventer at bare jenta skal holde igjen, derfor kommer det skuespillet dagen derpå: "oii,jeg er ikke ei jente som gjør sånt altså,det var min første gang!" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå