Tom&Jerry Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Takker for mange flotte svar og håper det forsetter og komme nye fra andre også Ser at flere har nevnt at de kjenner mange smellvakre jenter, som desverre siles ut som kjærestemateriale pga "dårlige verdier". Kan dere gi noen eksempler på det? Ellers hadde vi satt pris på om dere kunne være litt mer spesifikk. Vi tenker da på f.eks det dere sa med at personlighet og verdier er viktig når det kommer til kjærestemateriale. Som hva da ? Er det f.eks negativt dersom en jente: - Drikker seg full? - Bruker mye penger på klær? - Festrøyker? ol. Vi sitter igjen med inntrykk av at gutter er ganske kresne når det kommer til "kjæreste materiale" Drikker seg full. Hva legger du i ordet "full" For meg er full kanskje sterkt brisen for andre, og det vil jo igjen være en venstlig forskjell på å være dritas og å være sterkt brisen. Dersom jenta drikker seg så full at hun har problemer med tale, problemer med hva som er rett og galt og i tillegg ikke klarer å gjøre rede for seg, STORT minus. Kan ikke tenke meg noe mer turn-off enn akkurat det. Da kan hun være så pen hun bare vil, men hun vil ikke falle i smak hos meg. Selvfølgelig er det forskjell på om dette skjer en gang nå og da med litt feilberegning på inntaket, men dersom man ser et mønster hvor dette skjer ofte, så nei. Det er også et minus dersom hun drar alt for ofte på byen. Hver-helg-stilen kjører jeg selv ofte, men det er fordi jeg er singel, og når jeg var i et forhold var jeg langt sjeldnere på byen. Rett og slett fordi jeg synes det var kosligere å avkoble med kjæresten noen helger. Det må ikke bli sånn at hun har abstinenster etter byen etter en helg.. det er et minus. Bruker mye penger på klær. Stort pluss for meg Generelt er jeg opptatt av mote, så jeg hadde faktisk ikke hatt noe problem å bli med på shopping eller dra til store byer i europa for å chille og shoppe litt. Selvfølgelig finnes det en mellomting. Dersom hun bruker så mye penger at hun ikke klarer seg ellers med regninger og visa versa, så er det naturligvis er stort minus igjen. så sålenge det er moderat pengebruk, så ser jeg bare på det som et stort pluss for min del. Festrøyker. Ja hva skal jeg si. Hender jeg tar meg en sigarett på fest selv.. så jeg skal ikke nekte henne å ta seg noen sigaretter for å koble av på fest. Det er jo ikke et pluss, men ikke noe jeg ville lagt stor vekt på heller. ______________________________________ Jeg har "holdt på med" smellvakre jenter, mellompene jenter og litt av hvert. Min erfaring er at utseende har meget meget liten betydning for hvor bra du kommer til å ha det med jenta. Faktisk ville jeg ikke hatt en sånn alt alt for pen kjæreste, for jeg tror det kan bli travelt i lengden på byen osv med absolut alle som skal prøve seg og den slags. Selvfølgelig ville jeg vært stolt sånn i det daglige, men det er faktisk mange negative sider som mange ikke tenker over med en smellvakker jente. Heller en jordnær og sjarmerende jente enn direkte dritpen for min del 1 Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Dette her er et interessant tema, for forskjellen på de man kun har sex med, og de man blir sammen med er noe som tilsynelatende spriker(heh) enormt. Selvfølgelig vil de fleste ha en jente som ikke har hatt flere kilometer med pikk inn i seg, men dersom det faktisk er tilfellet, og hun i tillegg viser seg som en bra kjæreste så er det to verdener som klinker mot hverandre for min del. I underbevisstheten er det noe som sier at ei som er forferdelig lett på tråden ikke er en jeg burde bli sammen med, selv om alt ved oppførselen hennes i etterkant kanskje sier at hun nå har slått seg til ro. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Dette her er et interessant tema, for forskjellen på de man kun har sex med, og de man blir sammen med er noe som tilsynelatende spriker(heh) enormt. Selvfølgelig vil de fleste ha en jente som ikke har hatt flere kilometer med pikk inn i seg, men dersom det faktisk er tilfellet, og hun i tillegg viser seg som en bra kjæreste så er det to verdener som klinker mot hverandre for min del. I underbevisstheten er det noe som sier at ei som er forferdelig lett på tråden ikke er en jeg burde bli sammen med, selv om alt ved oppførselen hennes i etterkant kanskje sier at hun nå har slått seg til ro. Har gått i den fellen før. Jeg trodde hun jeg ble sammen med hadde slått seg til ro og jeg fortsatte å overbevise meg selv om det fordi jeg var så forelsket. Men hu var like ille som før, forholdet varte ikke lenge og hu stakk fort av med nye gutter . Tips: Jenter som er altfor lette på tråden er one-night-stand eller sexpartner materiale, IKKE kjærestemateriale. 1 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Takker Tror ikke utseende er problemet til noen av oss heldigvis Kan heller ikke se på oss selv som løse på tråden, selv om flere av oss har hatt one night stand før. Men for all del ligger vi ikke med noen tidlig dersom vi er interessert i dem som "kjæreste materiale" Hvor lenge er det lurt og vente da? Vet at det er ingen fasit svar på dette, og flere vil kanskje si "når dere føler for det" ol. Men når kommer grensen til dere tenker "wow, denne jenta var absolutt ikke easy når det kommer til sex". Kanskje litt rart å spørre dere gutter/menn om det da dere vel gjerne ønsker å ha sex tilig Hehe, men for at dere skal finne "kjæreste materiale" jenter der ute så må vi nesten få vite litt hvordan vi bør være! (Ikke at vi har tenkt å forandre personlighet eller noe, men greit å få noen tips) Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvor lenge det er lurt å vente?! Hvordan dere bør være?! Altså... Vent akkurat så lenge du/dere føler for. Å drive å vente bare for å ikke virke løs, selv om du/dere har lyst på pikk som f#&n, har pent lite for seg, annet enn å kanskje prøve å fremstå som noe man ikke er altså, så får dere selv finne ut hvor lurt akkurat dét er. Dere er vel som dere er, og jeg håper da dere vil at når en gutt faktisk liker dere, så gjør han det pga hvordan dere faktisk ér, og ikke hvordan dere later som dere er, fordi dere leste det på et forum på internett at det er "sånn" jenter burde være... Djises! 2 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er bare nyskjerrig Endret 26. april 2013 av Moreller Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Poenget er at noen som er kjæreste materiale må ikke kun ha utseende i orden, men også en flott personlighet og andre egenskaper som er verdt å leve med. Flott utseende er fint, men man går faktisk lei av jenta relativt fort hvis hu viser seg å være kjedelig, dårlig personlighet eller rett og slett en dårlig match. Selv om hu scorer 10 / 10 på utseende. Da passer hun rett og slett bedre som sexpartner. Det går heller ikke på hvor mange uker osv... man skal vente med ny kjæreste før man hopper i senga. Det går mer på om jenta bytter kjæreste og følelser hver måned når hun treffer en ny gutt som er interessant. Det er ikke mye aktuellt å bli sammen med noen som viser interesse og tar imot altfor mye oppmerksomhet fra meg mens hu fortsatt er sammen med en annen, for det viser jo tydelig at neste gang er det jeg som blir såret når hun treffer en ny. Dermed ikke kjæreste-materiale, men heller one-night-stand materiale. Det viktige er at jenta faktisk er interessert og vil bli bedre kjent med meg, og ingen andre. Når vi blir sammen er det viktig at det er fordi hun føler at jeg er kjæreste-materiale og vice versa. At vi er enige om det sånn at det ikke oppstår noen misforståelser som ender opp med at den ene blir såret. 1 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Det var flere som nevnte at sex for tidlig ville ødelegge for at en skal bli sett på som en potensiell kjæreste. Så lurte bare på hvor denne grensen går! Er ikke slik at hvis dere sier f.eks: etter 1 mnd dating, så venter vi på død og liv så lenge. Er bare nyskjerrig En ultimat grense finnes ikke da det fins like mange svar på det spørsmålet som det fins mannfolk. Personlig syns jeg ikke at tidlig sex nødvendigvis vil ødelegge noe for et evt. forhold, er jenta kul og vi går godt overens spiller det ingen rolle, dog - alt er relativt. Ang. sexpartner og damepotensiale så er jeg enig med det mange andre her har sagt, men jeg har også min egen lille spilleregel, brunetter og mørkhåra jenter kvalifiserer automatisk til kategorien damepotensiale Endret 26. februar 2011 av trollhatt Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Beklager thread necromancy. For meg kan dama faktisk bli for fin også. Ta f.eks Liv Tyler, Bar Rafaeli, Angelina Jolie, etc. De har for meg sex appeal, men lite tiltrekkende som kjærestemateriale. Har ikke tenkt så mye på hvorfor...kanskje jeg synes de er "for perfekte", eller at de er så pene at jeg ikke klarer å synes de er søte. I min verden gjelder "søt" > "pen/fin" når det gjelder kjærestemateriale 2 Lenke til kommentar
Akantus Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Må også hive meg på enigbølgen, mange bra og enkle innlegg Winston. Så noen egne refleksjoner/preferanser. Generelle kvaliteter hos en dame som er kjæresteemne: - Tar INITIATIV til ting! Jeg ønsker en aktiv kjæreste, både ift meg og resten av livet hennes. Samtalemessig/seksuelt/planleggingmessig osv. ønsker man dialog! Ikke en monolog ene eller andre veien. Passivitet er uattraktivt (tenk andre veien). - Selvstendig! At hun kan ta vare på seg selv (og andre). Både økonomisk, sosialt, helsemessig, på tur, på byen, kort fortalt i ALLE sammenhenger. Og at bestemmer mål og mening i sin egen tilværelse uanhenig av meg (innbefatter venner,hobbyer,karriere m.m.). - Tenker selv! Henger litt sammen med punktet over, men kan du ikke ressonere deg frem til ting selv er du ikke veldig selvstendig. Her er også verdigrunnlaget ditt for de tingene du står for. Her vil alle menn ha forskjellige preferanser, men er du tydelig på hva du står for og tørr å stå hardt for dem i konstruktive diskusjoner, og være ydmyk nok til å respektere andre i samme prosess vil i hvertfall jeg ha STOR respekt for deg (=attraktiv uansett ståsted!). De fleste andre kvaliteter er derivater av disse. Menn vil har forskjellige ting, og noen er kanskje uenige med meg. Likevel tror jeg dette er ganske universelt, og hvis ikke gjelder det i hvertfall for meg selv :-) Må også nevne at ting som spenning, å komme overens, kjemi og liknede (difuse begrep) som ofte brukes, tror jeg kommer ganske automatisk hvis begge er interessert i den andre og begge er klar over det. Flørt i vei hvis du får respons! (men hvor god du er å flørte har ikke så mye å si). Store pupper og faste rumper Menn liker forskjellige kvinnekropper, er du ute etter sexpartner er det bare å finne noen med tilsvarende preferanser. Sexappeal som kjæresteemne avhenger mest av de tingene nevnt over. Er du allminnelig sunn (kan leses som ikke overvektig i hvertfall) har du en kropp som er fin nok! Skal ikke bruke tid på hva "vi menn" synes er sexy, har lite for seg her. For å finne kjæreste er kroppen annenrangs, personlighet kommer først! Det stemmer derimot ganske bra at de damene vi synes er fysisk attraktive (ansikt/hår/kropp) er de man snakker med først. Kanskje er hun drømmedama og det skader jo ikke at hun har en sinnsykt deilig kropp. Likevel, er hun et stykke unna personligheten kjæresten min burde ha for at jeg skal være sammen med henne er hun ikke aktuell lengre. Er du ute etter sexpartner er kroppen veldig viktig! Men ikke så veldig mye annet, så det trenger man ikke stresse så mye med. Enten er kroppen din bra nok eller ikke, du kan i hvertfall ikke gjøre så mye med den på kort tid. Vet ikke hvem som skrev det tidligere, men erfarer selv at de jeg kunne hatt som sexpartnere (fordi de er hot og scorer 10/10) også er ganske bra kjæresteemner. Kommer ikke utenom at hvis jeg ikke liker personligheten er jeg egentlig ikke spesielt interessert uansett. Så til spørreskjmaet: Fylla, tror du at du er for full så stemmer nok det. At du ikke kan ta vare på deg selv er uattraktivt uansett sammenheng. Fylledrama og manglende kontroll --> Ikke kjæresteemne! At dama drikker seg full av og til (mye skjeldnere enn en gang i uka) er greit. Er du ute etter sexpartner har det ikke så mye å si. Bruker penger på klær, hmm greit nok. Å bruke penger på ting man ikke trenger (bukse nummer 5 den siste måneden) er fullstendig unødvendig. --> Ikke kjæresteemne... Å bruke endel penger på klær som er fine og stilfulle er et pluss, men ikke når du kjøper mer enn det du faktisk trenger. Å bruke mye penger på friluftsutstyr/reise/studie/hobby --> Kjæresteemne! Det gjelder selv om du har null penger på sparekontoen (og brukskontoen). At du verdsetter de tingene du ønsker å holde på med og prioritere dem er flott. Er du interessert i meg kommer du sikkert også til å gi meg den oppmerksomheten/prioriteringen. Er du ute etter sexpartner har disse tingene ikke så mye å si (stilfulle klær og hot undertøy er jo et pluss da). Festrøyker, --> Turnoff, men gir ikke grunnlag for å ikke være kjæresteemne. Røyk er usunt/helseskadelig og du kan fort være lite hensynsfull i forhold til hvem du utsetter for passiv røyking. Snus er da greiere, du plager i hvertfall ikke andre. Har hatt kjæreste som snuser løs (ganske mye), og klint mange nok ganger til å si at det ikke er noe stort problem, men det er svært usjarmerende! (Hun var også festrøyker). Hva godtar vi ikke hvis hun er leken, livsglad og sjarmerende :-) Røyking/snusing som sosial greie er kanskje greit nok, men foretrekker å være sosial på annen måte. Er du ute etter sexpartner har det ikke så mye å si. Ha sex tidlig, se KongKebabs svar (fikk ikke til siteringsfunksjonen): "Vent akkurat så lenge du/dere føler for. Å drive å vente bare for å ikke virke løs, selv om du/dere har lyst på pikk som f#&n, har pent lite for seg, annet enn å kanskje prøve å fremstå som noe man ikke er altså, så får dere selv finne ut hvor lurt akkurat dét er." Han oppsummerer det ganske bra. Å ha sex på første date er ikke nødvendigvis et problem, men hvor godt man kjenner hverandre har kanskje noe å si. Har vært på første date etter å ha kjent dama i et halv år og flørtet hele veien, og første date der man møtes for første gang. Generelt (med å synse litt) vil jeg si at å vente til man kjenner hverandre litt før man har sex er best, men her er det ikke noe fasitsvar. Kongkebabs svar er utmerket. Er du ute etter sexpartner har det mye å si, man er ute etter sexen (men OBS, sexen avhenger mye av hvordan du er som person, ikke hvor fin kropp du har). Personligheten er et avgjørende for å være kjæresteemne, kroppen for å være sexpartner (er sexen dårlig kan jo kroppen være fin i det minste). Alt mellom blir synsing, og vanskelig å forholde seg til. Lykke til! Endret 13. januar 2012 av Akantus Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei og hallo dere der ute Nå har det seg slik at vi er et par venninner som sittet og funderer over hvorfor noen jenter har så enkelt for å få seg kjæreste, mens andre jenter bare blir sett på som en "sengepartner"! Vi vet at dere gutter raskt setter oss jenter i en slags "bås", som er noe ala. "kjæreste emne", "kanskje kjæreste emne", "ikke kjæreste emne, men sexpartner emne", og "ikke interessant". Vi ville virkelig satt pris på om dere kunne fortelle hvordan dere skiller "kjæreste" materiale ut i fra " bare sexpartner" materiale. Er det slik at hvis de ikke er fine nok, så blir de ikke kjærestemateriale? Eller hvis en jente er strålende vakker, vil hun da være "kjæreste" materiale? Eller har faktisk utseende ikke så mye å si når dere skiller disse to? Er det noen "must" punkter for å være kjæreste materiale vs sexpartner? Rams opp gutter Så er dere til kjempe god hjelp Jeg vil dele noen av mine erfaringer rundt dette. 1. Hvordan dere treffer hverandre første gang er helt avgjørende Jeg kan begynne med og si at det er en helt avgjørende faktor hvor man treffer hverandre første gangen og hvilken "ramme" som blir satt for forholdet mellom dere. Det er også sånn at vi som har "litt" erfaring vet tidlig hvilket forhold vi ønsker å ha til dama det er snakk om. Eksempel 1. Du er på byen og er over middels beruset og danser hemningsløst på dansegulvet, du ser ei dame, prøver å få kontakt og tar det derifra. Det hele ender med at hun grinder deg intenst, du rekker såvidt å snakke med henne men dere får utvekslet telefonnummer. Eksempel 2. Du er på skolen/universitetet du studerer på og etter forelesning kommer du i kontakt med en søt jente og dere får god kontakt og prater som om dere har kjent hverandre lenge. Etter en lengre samtale utveksler dere telefonnummer. --- Jeg kan love deg, at uansett hvor pen og sjarmerende jenta i eksempel 1 hadde vært i etterkant, så skal det veldig mye til for at jeg hadde sett på henne noe annet enn en potensiell sengepartner? Hvorfor? Fordi jeg umiddelbart assosierer det med måten jeg traff henne. Dersom hun ønsket seg kjæreste så hadde det kanskje vært bedre og treffe noen på skolen eller på dagtid. Eller om hun absolutt vil bruke byen for å komme i kontakt med gutter så anbefaler jeg IKKE grinding eller annen seksuell dans som trigger sengevenn rammen. Dersom hun ønsker seg kjæreste er fremgangsmåten hennes særdeles dårlig og hun ender opp knust gang etter gang. Dessuten hadde jeg følt det litt rart om hun etter den kvelden der skulle begynne å fortelle om seg selv, sine interesser og bare generelt prøve å legge inn litt aksjer for å prøve å bli "kjærestemateriale". Jeg sier ikke at det er umulig, men du kjemper mot deg selv om du går fra det første inntrykket der over på og prøve å være kjærestemateriale i ettertid. Det blir litt som at hvis jeg som mann bare har lyst på en sengepartner så er byen og dansegulvet eller rask nettdating løsningene man velger for og oppnå det. Dersom jeg ønsker meg kjæreste så prøver jeg andre arenaer som skolen, cafe, byen eller litt småtteri via facebook, men jeg velger ikke en arena hvor den seksuelle spenningen står i taket hvor alt handler om sex. Jeg kan også love deg at dama i eksempel 2 har mye lettere for å innlede ett romantisk forhold til typen han treffer. Det er også verdt å merke seg at hun har liten sjanse for å score ett ligg ut av det og at de to i de aller fleste tilfellene ender opp som venner eller kjærester. Det blir også litt det at dama i eksempel 2 faktisk får tid og rom til å kunne vise frem sine "kjæreste" egenskaper, som det er skrevet masse om tidligere i denne posten. 2. Hvordan du kler deg har mer og si enn du tror. Nå er det en kjent sak at jenter er opptatt av klær og mote og hvordan de kler seg - men jeg tviler på dere jenter vet effekten det har på oss gutter. Ikke kle deg for sexy for situasjonen du er i. Eksempelvis ønsker du IKKE å gå med en heftig utringet topp og høye heler når du er på skolen. Du kan komme i kontakt med gutter ved og gå sånn, men de guttene som da finner deg interessant er høyst sannsynlig kun ute etter en ting. 3. Kommuniser tidlig om dine intensjoner Dersom du treffer en kjekk kar og du merker tydelig at han er interessert i den seksuelle spenningen han finner hos deg. Så er det viktig at du sier i fra med en gang at du er ute etter ett seriøst forhold. Om han da forlater deg og gir opp, så kan du anta at han kun var ute etter en sengepartner. Det kan også være verdt å merke seg at man ikke nødvendigvis trenger å droppe det inn i samtalen som lyn fra skyfritt himmel. For eksempel kan det tenkes at dere sitter der i sofaen og kliner også bryter hun ut "Du vet at jeg kun er ute etter ett seriøst forhold sant?" Det er kanskje ikke helt måten og gjøre det på og man kan potensielt skremme vekk noen ved å si det på den måten. Det er kanskje bedre og spørre og grave litt rundt hvor lenge dere har vært singel og heller si at du savner og ha en kjæreste etc. Isteden for å si det direkte. Samtidig som det er viktig at han får det på plass inn i hodet sitt at du ikke bare ser etter en sengevenn. Jeg håper dette hjalp deg litt. Her har du iallefall en god fremgangsmåte. Hvis du bruker tipsene som står her pluss at du prøver å kommunisere de kvalitetene Akantus postet så kommer du langt på vei. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 En kamerat av meg og kjæresten uttalte at noen kvinner har "slut magic", dvs. de er tiltrekkende fordi de er litt slutty og mannen får automatisk lyst på henne. Mens han ville ikke valgt en dame med "slut magic" som sin partner Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Istedenfor et langt innlegg så vil jeg bare si den største forskjellen i et enkelt ord: Intelligens Det påvirker humoren til folk og dekker da både IQ/EQ. Det er vel også bevist at det er større sannsynlighet for at to blir sammen når utdanningsnivået til to personer matcher sånn omtrent. Så der har dere det jenter. Ønsker dere å score mest mulig poeng når det kommer til mer enn bare sengepartner, så er utdanning/kunnskap alfa omega. Har du ikke noe særlig til utdanning, men at du er en smart/skarp person med en solid mengde EQ (gjerne også en dose IQ) så vil dette kunne veie godt det også. Å kle seg "horete" skriker ikke akkurat smart jente, så det kan være en fordel å kle seg etter hva du ønsker å oppnå. Et kjapt knull, eller noe mer. I mine øyne så kommer du ganske langt nede i rekkene om du bare kan stille opp med grunnskole og heller ikke er særlig smart. Nå vil jeg vel nesten påstå at dette går litt hånd i hånd, men det kan vel sikkert skje. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Selv tenker jeg også litt slik: Hvis jeg får meg noe den første daten med en jente - har jeg ikke lyst til å bli sammen med henne. Men det er bare egen preferanse. Da har jeg funnet meg en knullekompis. Derimot hvis hun lar meg jakte litt, gjør det litt spennende for meg samtidig som hun er intelligent og morsom - kjærestemateriale. Lenke til kommentar
Trifate Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Tror ikke du får så mye variasjon i svarene her ^^ Om jeg har mye til felles med en jente og lett kan snakke med henne er hun kjærestemateriale. Om forholdet bare fungerer i sengen, og om det å snakke sammen blir pinlig / vanskelig blir det fort bare sex partner. Ett råd, ikke "go all the way" med oss første date om du vil ha kjæreste, da får jeg ett dårlig inntrykk, det skal være vanskelig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg syntes personlig at sexpartnere er unødvendig og kanskje litt tullete. Kjærlighet (kjæreste) er mye bedre for da kan de oppleve mer sammen og dele mer med mer... Endret 20. februar 2012 av BirgerCaC 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Jeg deler ikke opp i to, liker nok mer alt eller ingenting. Jeg ser ikke helt det gøyale med å ligge med et naut. Det blir ikke bra før det klaffer også mentalt, og man faktisk føler noe for denne personen. Er ikke så sprengkåt at jeg kunne ligget med hva som helst, da venter jeg heller lenger. Utseende i seg selv mener jeg altså at betyr null, dersom vedkommende er mer eller mindre "blåst". Ei dame som er 10 i utseende kan være 0 totalt dersom det mentalt er helkrasj. Et pent ytre kan kun trekke opp ei med bra personlighet IMO, men ikke redde ei med dårlig. Endret 20. februar 2012 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 En kamerat av meg og kjæresten uttalte at noen kvinner har "slut magic", dvs. de er tiltrekkende fordi de er litt slutty og mannen får automatisk lyst på henne. Mens han ville ikke valgt en dame med "slut magic" som sin partner En slut må da være en flott kjæreste. Aktiv i bingen! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Av litt erfaring så vil jeg vel ikke akkurat si at "sluts/veldig tiltrekkende" nødvendigvis er best eller mest aktiv i bingen. Ja, ei heller stikk motsatt. Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Jeg syntes personlig at sexpartnere er unødvendig og kanskje litt tullete. Kjærlighet (kjæreste) er mye bedre for da kan de oppleve mer sammen og dele mer med mer... Helt enig med deg! For min del er det eller alt, eller ingenting. Men jeg er ikke en mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå